Biograf-veninder.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

M (:

nattergalen skriver:

Hey piger.. 

Nu jeg går hjemme med Gabriel kan jeg godt savne at komme i biffen, og fordi manden skal passe ham kan det ikke blive med ham.. 
Og ja jeg må indrømme at mange af mine veninder er faldet fra, da vi havde en rigtig hård start med vores søn.. 

Så jeg tænker måske der er nogle søde piger herinde der godt kan lide at se en god film i ny og næ, el elsker en en god cafe late som har lyst til at hygge lidt  

Kom frisk kom frisk.. 

Og er der mange der melder sig bliver det da bare endnu hyggeligere  

Jeg ville gerne, men det er da ærgerligt, at du er bosat i den anden ende af landet (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Gittemor09

lyder super hyggeligt... men bor desværre for langt væk...

men smilte lidt over at du skrev at manden skulle "passe" barn for mig er det ikk pasning hvis det er mor eller far

Anmeld

16. januar 2013

banana3

Gittemor09 skriver:

men smilte lidt over at du skrev at manden skulle "passe" barn for mig er det ikk pasning hvis det er mor eller far

Tror det skulle forstås som i at hun ikke lige kunne tage farmand med, når baby ikke kan være alene hjemme

Anmeld

16. januar 2013

Babydrøm

Hey piger.. 

Nu jeg går hjemme med Gabriel kan jeg godt savne at komme i biffen, og fordi manden skal passe ham kan det ikke blive med ham.. 
Og ja jeg må indrømme at mange af mine veninder er faldet fra, da vi havde en rigtig hård start med vores søn.. 

Så jeg tænker måske der er nogle søde piger herinde der godt kan lide at se en god film i ny og næ, el elsker en en god cafe late som har lyst til at hygge lidt  

Kom frisk kom frisk.. 

Og er der mange der melder sig bliver det da bare endnu hyggeligere  

Jeg er da frisk  Kunne være hyggeligt

Anmeld

16. januar 2013

Loa

Jeg vil rigtig gerne tage i biografen med dig.

Af mange grunde

Anmeld

16. januar 2013

nattergalen

CamillaSoefelt skriver:

Jeg er frisk søde? Jeg skal nok se at få svaret dig i aften, så kan vi lige snakke videre om det der?

Den er jeg helt med på.. Du skriver bare

Anmeld

16. januar 2013

nattergalen

Noahmor skriver:

Du bor i den forkerte landsdel, ellers kunne det have været hyggeligt. 

Øv bøv..  

Anmeld

16. januar 2013

nattergalen

M (: skriver:

Jeg ville gerne, men det er da ærgerligt, at du er bosat i den anden ende af landet (:

Kunne ellers ha været hyggeligt..  

Anmeld

16. januar 2013

M (:

nattergalen skriver:

Kunne ellers ha været hyggeligt..  

Kommer du til jylland, så må vi lave en date (:

Anmeld

16. januar 2013

nattergalen

Gittemor09 skriver:

Hihi.. 

Ja det er måske en forkert formulering.. fordi jeg er nu enig i at vi er lige om vores søn.. Tror det er en vanesag at man siger "passe".. og hvis man tænker over det så er det vel det han gør.. ligesom hvis det er Lars der skal ud, så "passer" jeg vel også Gabriel.. 

Hihi.. jeg overanalyser lige nu tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.