en smuk dag at sige farvel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

bøllen

Kay skriver:

det er bare så uvirkeligt selvom man har vist det ville komme.. kommer det stadig som et chok...

Det er meget uvirkeligt og jo en situation man ikke kan forberede sig på ..

Kan intet huske fra lørdag eftermiddag og til igår aftes . Tiden er rodet sammen .. Vi var slet ikke forberedte ..

håber i får sendt ham godt afsted .. Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Kay

Det er meget uvirkeligt og jo en situation man ikke kan forberede sig på ..

Kan intet huske fra lørdag eftermiddag og til igår aftes . Tiden er rodet sammen .. Vi var slet ikke forberedte ..

håber i får sendt ham godt afsted .. Kram

jeg rander nok også mest rundt om mig selv... og venter på at få afvide hvornår han skal begraves/bisættes... og tænker på hvordan det kan hænge sammen med en baby på 5 måneder og kirke og... puhhh... bliver utrolig praktisk tænkende i sådanne situationer

Anmeld

16. januar 2013

bøllen

Kay skriver:

jeg rander nok også mest rundt om mig selv... og venter på at få afvide hvornår han skal begraves/bisættes... og tænker på hvordan det kan hænge sammen med en baby på 5 måneder og kirke og... puhhh... bliver utrolig praktisk tænkende i sådanne situationer

kan jeg godt forstår beskeden skal lige synkes og bearbejdes. Tror det praktiske er for at aflede tankerne lidt

mon ikke hun kan komme med hun er jo så lille endnu.

Anmeld

16. januar 2013

tarkoflen

Det gør mig ondt at høre men ja en meget smuk dag at sige farvel på!

Hvis Elna er rolig, kan hun måske godt komme med? Hvis hun er en lille skrigebaby så er det nok mere presset

Desværre bor jeg for langt væk, ellers havde jeg gerne taget hende med en tur i barnevognen

Anmeld

16. januar 2013

Kay

tarkoflen skriver:

Det gør mig ondt at høre men ja en meget smuk dag at sige farvel på!

Hvis Elna er rolig, kan hun måske godt komme med? Hvis hun er en lille skrigebaby så er det nok mere presset

Desværre bor jeg for langt væk, ellers havde jeg gerne taget hende med en tur i barnevognen

hun er ikke en skrige baby... men hun snakker meget... og meget højt... og ved ik hvordan hun reagere på orgel og sang og sådan  venter bare på tid og dag så jeg kan høre om min kusine på 13 måske har fri og kan gå en tur med hende

Anmeld

16. januar 2013

tarkoflen

Kay skriver:

hun er ikke en skrige baby... men hun snakker meget... og meget højt... og ved ik hvordan hun reagere på orgel og sang og sådan  venter bare på tid og dag så jeg kan høre om min kusine på 13 måske har fri og kan gå en tur med hende

Det er jo meget forskelligt, hvordan folk har det med små børn til begravelser... Nogle synes det letter stemningen lidt, og nogle synes det er generede... Måske du kan tale med den nærmeste familie om, hvad de tænker?

Og måske lave en test og tage i kirke på søndag, hvis han altså ikke skal begraves før? Så ved du i hvert fald hvordan hun reagerer på orgelmusik

Anmeld

16. januar 2013

Dot D

Sender dig og din familie de bedste tanker. Kræft er en møjsygdom... Den gør så mange mennesker ondt, ikke blot dem, der rammes, men alle omkring dem rammes også...

Jeg vil lige fortælle, at da min mor blev bisat, var Sophie 2 måneder, og hun klarede det rigtigt flot i kapellet. Det jeg husker (ikke meget, frygtelig dag når man tager afsked med sin mor) var at hun blev mere rolig, da orglet spillede. Jeg havde en god veninde med i kirken til at tage Sophie, hvis nu der blev noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.