Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isabella_mor skriver: super fedt.. det er der sikkert rigtig mange der har efterspørgsel på
super fedt.. det er der sikkert rigtig mange der har efterspørgsel på
Der er jo desværre rigtig mange præmature fødsler, så der er et marked for det.
Jeg håber og tror på at det nok skal blive godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rigtig fin side :-) Held og lykke med den!
Øv at det kun er 0-2 år Der er ellers meget smart tøj synes jeg
Animalia skriver: Rigtig fin side :-) Held og lykke med den!
1000 tak
Doffie skriver: Øv at det kun er 0-2 år Der er ellers meget smart tøj synes jeg
Ja det er der Jeg regner med at jeg udvider med flere størrelser...og mærker.., men jeg kan ikke sige noget om hvornår. Vi har kun været i gang en uges tid så det er stadig meget nyt
Tillykke med det! Sikke en fin side
MorDk skriver: Tillykke med det! Sikke en fin side
TbCp skriver: Så sprang jeg ud i det - Med lidt bævrende, men glad, hjerte Jeg har åbnet en webshop som handler med tøj til præmature og børn 0 - 2 år.Butikken åbnede her i januar og der vil løbende komme flere varer og mærker. I dag er der netop lagt en masse nye varer på. Resten af januar kører vi med 20% rabat på alle vare i shoppen.Så kig ind og gør et godt køb Vi har mange fine ting. Tryk på banneren øverst i dette indlæg, så kommer du direkte til shoppen.
Så sprang jeg ud i det - Med lidt bævrende, men glad, hjerte Jeg har åbnet en webshop som handler med tøj til præmature og børn 0 - 2 år.Butikken åbnede her i januar og der vil løbende komme flere varer og mærker. I dag er der netop lagt en masse nye varer på.
Resten af januar kører vi med 20% rabat på alle vare i shoppen.Så kig ind og gør et godt køb Vi har mange fine ting.
Tryk på banneren øverst i dette indlæg, så kommer du direkte til shoppen.
Stort tillykke hjemmesiden ser rigtig fin ud
CamillaSoefelt skriver: Wauw!! Godt nok en flot hjemmeside I lige har lavet.Tillykke med din nye sjop:-).
Wauw!! Godt nok en flot hjemmeside I lige har lavet.Tillykke med din nye sjop:-).
1000 tak Den er dog ikke liiiiige lavet Det har taget nogle måneder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128