Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kitkat92 skriver: Tillykke Det er så fed en følelse at blive ansat så uforventet!
Tillykke
Det er så fed en følelse at blive ansat så uforventet!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Andet sted jeg var på visit hos fik jeg arbejde ved og starter imorgen.. Det er godt nok bare som tilkaldevikar, men det er bedre end ingenting og det kan jo forhåbentlig ende ud med fastansættelse.. Gik direkte til lederen, gav hånden og fortalte at jeg havde hørt de manglede arbejdskraft.. det første sted kom min ansøgning i en bunke og sted nummer to kom jeg til samtale med det samme, og ja nu starter jeg imorgen.. Det er så fedt
Andet sted jeg var på visit hos fik jeg arbejde ved og starter imorgen.. Det er godt nok bare som tilkaldevikar, men det er bedre end ingenting og det kan jo forhåbentlig ende ud med fastansættelse.. Gik direkte til lederen, gav hånden og fortalte at jeg havde hørt de manglede arbejdskraft.. det første sted kom min ansøgning i en bunke og sted nummer to kom jeg til samtale med det samme, og ja nu starter jeg imorgen.. Det er så fedt
Ej hvor fedt!
Stort tillykke med det
Problembarnet skriver: Ej hvor fedt! Stort tillykke med det
MiichellaMalou skriver: super sejt gået gid jeg var så heldig bare med frisør i stedet for
super sejt gået gid jeg var så heldig bare med frisør i stedet for
Anonym skriver: Tak.. Skal nok afsløre hvem jeg er når jeg er ovre introduktionen..
Tak.. Skal nok afsløre hvem jeg er når jeg er ovre introduktionen..
Spændene, spændene! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128