Implantationsperiode?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg arbejder med søer, og efter de er blevet insemineret, skal de have ro og må ikke stresses/flyttes for meget i ca 4 uger.

Det har fået mig til at tænke på, når vi her i gruppen, bliver insemineret eller får lagt æg op?

Kunne det være bedre ikke at arbejde, så ægget har ro til at sætte sig fast, og etablere sig?

Hvor lang tid er ægget egentlig om at sætte sig fast hos mennesket?

Bare lidt tanker herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

tarkoflen

Hvis du har fysisk hårdt arbejde, så tror jeg, at det er en god ide, at tage den med ro, men jeg synes du skal snakke med klinikken om det...

Det tager vist en god uges tid, fra ægget er blevet befrugtet til det sætter sig fast

Anmeld

16. januar 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej

Jeg arbejder med søer, og efter de er blevet insemineret, skal de have ro og må ikke stresses/flyttes for meget i ca 4 uger.

Det har fået mig til at tænke på, når vi her i gruppen, bliver insemineret eller får lagt æg op?

Kunne det være bedre ikke at arbejde, så ægget har ro til at sætte sig fast, og etablere sig?

Hvor lang tid er ægget egentlig om at sætte sig fast hos mennesket?

Bare lidt tanker herfra 

Undersøgelser viser at det ikke betyder en døjt om man bevæger sig eller ej i perioden efter. Man skal dog holde sig fra high impact træning og sportsgrene der kan give voldsomme stød/fald.

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Undersøgelser viser at det ikke betyder en døjt om man bevæger sig eller ej i perioden efter. Man skal dog holde sig fra high impact træning og sportsgrene der kan give voldsomme stød/fald.

Okay 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.