Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Jeg kom til at tænke på her til aften da jeg sang for min søn, Hvad synger i, i andet omkvæd af elefantens vuggevise.Jeg synger den gamle version : I morgen får du en Negerdreng, og ham kan du bruge som rangle..Men hvad synger i?!?????
Jeg kom til at tænke på her til aften da jeg sang for min søn, Hvad synger i, i andet omkvæd af elefantens vuggevise.Jeg synger den gamle version : I morgen får du en Negerdreng, og ham kan du bruge som rangle..Men hvad synger i?!?????
Kokosnød naturligvis.
banana3 skriver: Jeg har kun hørt den som "en lille dukke dreng" Hvor neger er blevet skiftet ud med lille, men kokusnød er virkelig også sødt, den tror jeg måske jeg vil se om jeg kan huske på
Jeg har kun hørt den som "en lille dukke dreng" Hvor neger er blevet skiftet ud med lille, men kokusnød er virkelig også sødt, den tror jeg måske jeg vil se om jeg kan huske på
Jeg er sikker på at Kim Larsen synger: negerdukke-dreng
Upolitisk og ukorrekt så synger jeg nu engang negerdreng, for sådan har jeg lært sangen i min barndom.
Jeg har svært ved at lave om på en tekst, jeg har så indgroet i mig...
Dot D skriver: Upolitisk og ukorrekt så synger jeg nu engang negerdreng, for sådan har jeg lært sangen i min barndom. Jeg har svært ved at lave om på en tekst, jeg har så indgroet i mig...
Jeg ville synge en neger-dukke-dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128