Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valle81 skriver: Det kunne godt ligne børnesår, og så skal antibiotikacreme til
Det kunne godt ligne børnesår, og så skal antibiotikacreme til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det ligner min datters børneeksem
Maja88 skriver: det ligner min datters børneeksem
Bas skriver: Kan det godt være børnesår, når det ikke er åbent sår?
Kan det godt være børnesår, når det ikke er åbent sår?
Valle81 skriver: Nej, mine drenge havde begge pludselig fået sår der lignede det store og også med en masse små prikker rundt om. Tænkte det bare skulle smøres godt og det gjorde vi over en lang periode men det hjalp ikke. Det blev værre og det begyndte langsomt at danne skorpe. Så tog vi til lægen, og kuren var 10 dages rimelig hæftig behandling med creme.
Nej, mine drenge havde begge pludselig fået sår der lignede det store og også med en masse små prikker rundt om. Tænkte det bare skulle smøres godt og det gjorde vi over en lang periode men det hjalp ikke. Det blev værre og det begyndte langsomt at danne skorpe. Så tog vi til lægen, og kuren var 10 dages rimelig hæftig behandling med creme.
Bas skriver: Gud, det var jeg slet ikke klar over. Tak for oplysningen. Tager til lægen med hende imorgen.
Gud, det var jeg slet ikke klar over. Tak for oplysningen. Tager til lægen med hende imorgen.
Valle81 skriver: Lyder som en god ide, kom endelig med en opdatering
Lyder som en god ide, kom endelig med en opdatering
Bas skriver: Hun har haft det i nogle uger, men det er blevet værre nu synes jeg. Jeg har brugt Decubals salve til tør og beskadiget hud i ca. 4-5 dage. Nej der er ikke vand i.
Hun har haft det i nogle uger, men det er blevet værre nu synes jeg. Jeg har brugt Decubals salve til tør og beskadiget hud i ca. 4-5 dage. Nej der er ikke vand i.
så er det nok en god ide med en smut til lægen
Sådan ser min hud ud hvis jeg får noget med rød farvestof
det ligner en allergisk reaktion fra noget der er indtaget ..
Håber du får en tid ved lægen hurtigt, så der kan bleve kigget på det
Rigtig god bedring
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128