Gonal-f hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.211 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Kris89

Jeg skulle tage gonal-f her til aften. er bange for jeg har gjort det forkert

fik ikke trykket på den først for at undgå luftbobler og da jeg hev nålen ud kom 2 dråber.... det ser ikke ud som om på den indikator, at der er brugt noget... skal jeg tage igen, eller tro på at jeg har fået lidt og så bare igen i morgen??

IHHH ØV!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Kris89

kan man godt få bivirkninger 5 min. efter man har taget?? sys jeg fik lidt kvalme og lidt stikken i maven??

eller er det bare indbildning??

Anmeld

16. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det betyder ikke noget,der løber altid nogle dråber ud. 

Ja man kan meget hurtig,få bivirkninger af medicinen.

1.gang jeg tog Gonal-F,gik der heller ikke særlig lang tid,så havde jeg den kraftigste kvalme,som jeg kun har oplevet,da jeg var gravid,og jeg svedte tran.. Puha.. 

Anmeld

16. januar 2013

Kris89

Mor_til_2_unger skriver:

Det betyder ikke noget,der løber altid nogle dråber ud. 

Ja man kan meget hurtig,få bivirkninger af medicinen.

1.gang jeg tog Gonal-F,gik der heller ikke særlig lang tid,så havde jeg den kraftigste kvalme,som jeg kun har oplevet,da jeg var gravid,og jeg svedte tran.. Puha.. 

Tusind tak for svar.

Jeg har også meget kvalme idag, synes bare det er vildt man allerede har bivirkninger. Blev helt skidt tilpas lige da jeg havde taget det igår. Men bare det virker

Anmeld

16. januar 2013

elsgaard90@live.dk

Hej med dig Du skal ikke være nervøs. Har de sidste 10 dage taget gonal-f og jeg var også rigtig bange for at jeg gjorde det forkert fordi der gik lidt panik i den første gang. Man skal aldrig tage to gange selvom man er i tvivl om man fik gjort det rigtigt, for en dag fra skader ikke, og der kommer også tit en dråbe eller to når jeg tager nålen ud, det betyder ingenting.. Jeg har forresten fået et fint æg ud af det og skal insemineres lørdag. Knus

Anmeld

16. januar 2013

Kris89

elsgaard90@live.dk skriver:

Hej med dig Du skal ikke være nervøs. Har de sidste 10 dage taget gonal-f og jeg var også rigtig bange for at jeg gjorde det forkert fordi der gik lidt panik i den første gang. Man skal aldrig tage to gange selvom man er i tvivl om man fik gjort det rigtigt, for en dag fra skader ikke, og der kommer også tit en dråbe eller to når jeg tager nålen ud, det betyder ingenting.. Jeg har forresten fået et fint æg ud af det og skal insemineres lørdag. Knus

tusind tak for svar - det lettede at høre... ihh. så nervøs man kan blive...

hvor meget skal du tage og hvor lang tid gik der før insemination? altså dage?

Anmeld

17. januar 2013

elsgaard90@live.dk

Kris89 skriver:

Jeg har taget gonwl f

tusind tak for svar - det lettede at høre... ihh. så nervøs man kan blive...

hvor meget skal du tage og hvor lang tid gik der før insemination? altså dage?

Jeg har taget gonal-f i 11 dage og på 14 dagen skal jeg insemineres, men det er jo forskelligt hvordan kroppen reagerer. Jeg tager 75 om dagen. Hvor meget skal du tage?

Anmeld

17. januar 2013

Kris89

elsgaard90@live.dk skriver:

Jeg har taget gonal-f i 11 dage og på 14 dagen skal jeg insemineres, men det er jo forskelligt hvordan kroppen reagerer. Jeg tager 75 om dagen. Hvor meget skal du tage?

tog du 75 alle dage??

jeg skal tage 37,5 cyklus dag 2,3,4 og 5
og så 75 cyklus dag 6,7,8 og 9

og så scanning dag 10

Anmeld

17. januar 2013

elsgaard90@live.dk

Kris89 skriver:

aalallalle

tog du 75 alle dage??

jeg skal tage 37,5 cyklus dag 2,3,4 og 5
og så 75 cyklus dag 6,7,8 og 9

og så scanning dag 10

Ja jeg har taget 75 alle 11 dage, men det kan jo godt være at din krop reagere rigtig godt på det, så nu må vi se hvad de siger til din scanning. Hvilken klinik er du på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.