jeres tanker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

mab

Da i skulle igang med behandling - var i så af den overbevisning at det lykkes i første forsøg?

Jeg ved nemlig ikke om jeg skal glæde mig + planlægge min uddanelse efter det?

Jeg har hørt det vedste er at være helt 100% på at det lykkes, men bliver man så ikke bare mega skuffet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Hullabullabulla

mab skriver:

Da i skulle igang med behandling - var i så af den overbevisning at det lykkes i første forsøg?

Jeg har hørt det vedste er at være helt 100% på at det lykkes, men bliver man så ikke bare mega skuffet?

Nej langt fra! Håbede selvfølgelig men så mange negative tests gennem tiden sætter sine spor.. Det var selvfølgelig stadig hårdt da forsøgene ikke lykkedes - men hellere forberede sig på det værste, dermed blev skuffelsen lidt "nemmere" at komme over..

Vi var igennem 2 forsøg som mislykkedes.. 3. forsøg nåede vi ikke - jeg blev økogravid i gynækologens ferie 

Anmeld

15. januar 2013

**Ønskebabyen

mab skriver:

PAS PÅ med at planlægge efter at første forsøg lykkedes!! Det er virkelig det dummeste du/I kan gøre, og jeg taler af erfaring.

Det er vigtigt at finde en balance mellem at tro og håbe på det men også lade være at tænke og planlægge efter det.

Du bliver så ked af det, hvis ikke det lykkedes. Jeg har selv været der, og jeg var jo sikker på at selvfølgelig lykkedes det da i første forsøg, men det gjorde det bare ikke.

læs evt. min blog: www.oenskebabyen.blogspot.dk

Der står alt inde

Anmeld

15. januar 2013

mab

**Ønskebabyen skriver:

PAS PÅ med at planlægge efter at første forsøg lykkedes!! Det er virkelig det dummeste du/I kan gøre, og jeg taler af erfaring.

Det er vigtigt at finde en balance mellem at tro og håbe på det men også lade være at tænke og planlægge efter det.

Du bliver så ked af det, hvis ikke det lykkedes. Jeg har selv været der, og jeg var jo sikker på at selvfølgelig lykkedes det da i første forsøg, men det gjorde det bare ikke.

læs evt. min blog: www.oenskebabyen.blogspot.dk

Der står alt inde

hvornår lykkes det for jer?

Anmeld

15. januar 2013

**Ønskebabyen

mab skriver:

hvornår lykkes det for jer?

Det ved jeg ikke noget om - kan ikke spå om fremtiden vi er lige startet på andet forsøg..

Anmeld

15. januar 2013

Kris89

mab skriver:

lad vær med at planlæg efter det - nu har vi planlagt alt muligt de sidste to år...

men håb på det bedste - det gør vi nu hvor vi skal igang med 1. forsøg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.