Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Til min far. Han gik bort igår aftes efter en periode med sygdom. Han sov ind hjemme i sin egen seng omgivet af sine 3 børn og samlever igennem de sidste år. Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så hårdt. Heldigvis var han rimelig frisk til det sidste, dog har han langsomt mistet en del funktioner igennem den sidste tid. De sidste 2 dage var meget hårde og han lå bare i sengen og kontakten forsvandt langsomt. Mit livs sværeste dage. Og håber ikke jeg skal opleve det igen. Ved slet ikke hvordan jeg er kommet igennem tiden siden lørdag middag, hvor vi fik beskeden af nu var det snart. Dagene er forsvundet uden jeg husker meget, udover at være hos min far. Han kom herfra på den måde han ønskede sig bedre kan det ikke blive. Det var alt for tidligt men nu har han fred. Hvil i fred FAR Vi ses igen
Til min far.
Han gik bort igår aftes efter en periode med sygdom. Han sov ind hjemme i sin egen seng omgivet af sine 3 børn og samlever igennem de sidste år.
Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så hårdt. Heldigvis var han rimelig frisk til det sidste, dog har han langsomt mistet en del funktioner igennem den sidste tid. De sidste 2 dage var meget hårde og han lå bare i sengen og kontakten forsvandt langsomt. Mit livs sværeste dage. Og håber ikke jeg skal opleve det igen.
Ved slet ikke hvordan jeg er kommet igennem tiden siden lørdag middag, hvor vi fik beskeden af nu var det snart. Dagene er forsvundet uden jeg husker meget, udover at være hos min far.
Han kom herfra på den måde han ønskede sig bedre kan det ikke blive. Det var alt for tidligt men nu har han fred.
Hvil i fred FAR Vi ses igen
jeg kondolerer!
en masse tanker og kram til dig og dine nærmeste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kondolerer Det gør mig meget ondt En masse til dig
Sidder og græder, hvor er det bare sørgeligt. Håber du er omgivet af en dejlig familie og nogle gode venner i den svære tid
Må din far hvile i fred
Doffie skriver: Sidder og græder, hvor er det bare sørgeligt. Håber du er omgivet af en dejlig familie og nogle gode venner i den svære tid Må din far hvile i fred
Tak Jeg har min mand som er en god støtte
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128