Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kris89 skriver: ja. idag er dagen hvor jeg skal tage Gonal-F for første gang!skal scannes på onsdag for at se om det fungerer som det skal bliver så spændene at komme igang! er bare så spændt på det hele... nå - nu jeg kommer til at tænke over det ville jeg egentlig ingenting - bare ud med min glæde!!!!! OM LIDT HAR VI FORHÅBENTLIG EN POSITIV TEST!!!!
ja. idag er dagen hvor jeg skal tage Gonal-F for første gang!skal scannes på onsdag for at se om det fungerer som det skal bliver så spændene at komme igang! er bare så spændt på det hele... nå - nu jeg kommer til at tænke over det ville jeg egentlig ingenting - bare ud med min glæde!!!!! OM LIDT HAR VI FORHÅBENTLIG EN POSITIV TEST!!!!
Lyder godt hvad jeg kan for at det virker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jubi tillykke med det.
for den er der, hvilket den selvfølgelig nok skal være!!
Kris89 skriver: min gik i stykker, så mistede alle numre det er bare vildt!!!! et helt år.!!!
min gik i stykker, så mistede alle numre det er bare vildt!!!! et helt år.!!!
Træls
Ja, hvad er der sket?! Hvor blev min baby af!
AnnL skriver: Lyder godt hvad jeg kan for at det virker
mab skriver: jubi tillykke med det. for den er der, hvilket den selvfølgelig nok skal være!!
-Sigrid- skriver: Træls Ja, hvad er der sket?! Hvor blev min baby af!
Kris89 skriver: hi hi. op på manden igen og lav en ny
hi hi. op på manden igen og lav en ny
Hehe næste sommer
-Sigrid- skriver: Hehe næste sommer
Kris89 skriver: ihh dejligt søde !!!!
ihh dejligt søde !!!!
Hehe ja, er mega skruk, så nu skal det bare blive næste forår/sommer
-Sigrid- skriver: Hehe ja, er mega skruk, så nu skal det bare blive næste forår/sommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128