Overraske kæresten, dum ide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Majsens'Mor

Jeg har med kæresten snakket et stykke tid om vi gerne ville en tur med oslo båden eller lignende som en kæreste tur efter og have været forældre i 2 år nu, men pengene har bare ikke været der til vi synes det skulle bruges på det..

Nu står jeg så og kan købe det til halv pris, men pengene er der ikke lige nu, vi kan godt bruge ekstra penge end og bruge det, men ved så at min kæreste lige har solgt et ekstra par vinter dæk vi havde liggende til den pris som turen lyder på.. Så der er ekstra penge der ikke var med i budgetet..

Så tænker jeg om jeg skal tage de penge fra budgetet og købe turen, og derefter få lagt pengene fra dækkene over i budgetet..

Eller om det er dumt og vi skal gemme de ekstra penge..

Det skal siges jeg vil overraske min kæreste med det når han kommer hjem fra arbejde hvis jeg vælger og købe det..

Håber i kan komme med råd og feedback om hvad i synes er en god ide og om det overhovedt er noget han måske vil blive glad for?

- Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

RilahFalco

Prøv at vende situationen om:

Hvis det var din kæreste der stod i dine sko, og dig i hans... hvordan ville du så reagere hvis han overraskede dig med sådan en tur?

Anmeld

15. januar 2013

vitapigen

Ideen lyder god, men hvis i har det lidt småt med penge synes jeg du skal snakke med kæresten inden du bestiller. Det kunne være han havde regnet med de penge skulle bruges på noget andet

Anmeld

15. januar 2013

Simon Isaksen

Majsens'Mor skriver:

Jeg har med kæresten snakket et stykke tid om vi gerne ville en tur med oslo båden eller lignende som en kæreste tur efter og have været forældre i 2 år nu, men pengene har bare ikke været der til vi synes det skulle bruges på det..

Nu står jeg så og kan købe det til halv pris, men pengene er der ikke lige nu, vi kan godt bruge ekstra penge end og bruge det, men ved så at min kæreste lige har solgt et ekstra par vinter dæk vi havde liggende til den pris som turen lyder på.. Så der er ekstra penge der ikke var med i budgetet..

Så tænker jeg om jeg skal tage de penge fra budgetet og købe turen, og derefter få lagt pengene fra dækkene over i budgetet..

Det skal siges jeg vil overraske min kæreste med det når han kommer hjem fra arbejde hvis jeg vælger og købe det..

Håber i kan komme med råd og feedback om hvad i synes er en god ide og om det overhovedt er noget han måske vil blive glad for?

- Malene

Jeg ville nok ikke gøre det som en overraskelse når buged er så stramt, men snakke med ham om i ikke skulle gøre det kan jo være han er helt enig. Bedre end at han bliver sur hvis han havde regnet med at bruge de ekstra penge til noget andet

Anmeld

15. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Majsens'Mor skriver:

- Malene

Hvis i ikke har pengene så ville jeg ikke bruge de penge fra dækkene. Så ville jeg istedet spare lidt op over noget tid  Du kunne evt hører kæresten om pengene fra dækkene kunne ligges til side, eller nogen af dem i hvert fald. Måske har han selv planer med de penge jo 

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Vi har heller ikke mange penge i øjeblikket, og alt sådan nogle ting bliver skåret væk.

Jeg vil hellere have råd til det nødvendige nu, og betale hvad vi skal rundt omkring, og så må sådanne ting vente til der er lidt flere penge at gøre godt med.

Om ikke andet, så synes jeg at du skal vente og tale med din kæreste om det

Anmeld

15. januar 2013

Mumto3

Selv om bil og dæk er fælles, så er det ham der har solgt det og defor synes jeg ikke du kan bruge dem til en overraskelse. Hvis jeg havde solgt nogle af vores fælles gryder, ville jeg blive en anelse skuffet, hvis min mand straks brugte pengene. Også selvom både gryder og det han købte var fælles!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.