Hipp grød!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Kay

vi har købt hipps grød (hirse og ris med mango) dem fra 4 måneder af... og bruger hvis det lige skal gå stærkt...

men jeg oplever hver gang at grøden er meget tyk til at starte med og så begynder den at blive tynd og tilsidst bliver den meget hurtigt meget tynd!?

andre der oplever det eller kan fortælle os hvad vi gør galt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

MorEllen

Kay skriver:

vi har købt hipps grød (hirse og ris med mango) dem fra 4 måneder af... og bruger hvis det lige skal gå stærkt...

men jeg oplever hver gang at grøden er meget tyk til at starte med og så begynder den at blive tynd og tilsidst bliver den meget hurtigt meget tynd!?

Det lyder da lidt sjovt.. man skulle jo tro det var omvendt.. at det blev tykkere og tykkere..! Jeg har aldrig prøvet Hippos grød.. Men så længe i følger brugsanvisningen ift mænge vand osv så er det måske bare sådan det er?!

Anmeld

15. januar 2013

Kay

MyLille skriver:

Det lyder da lidt sjovt.. man skulle jo tro det var omvendt.. at det blev tykkere og tykkere..! Jeg har aldrig prøvet Hippos grød.. Men så længe i følger brugsanvisningen ift mænge vand osv så er det måske bare sådan det er?!

jeg syntes vi følger brugs anvisningen... tænker det jo ik kan være så svært... men det er det i altfald for både mig og min mad

Anmeld

15. januar 2013

raca

det er normalt.

den lille mængde ensymer der kommer i grøden fra barnest og dit spydt er nok til at begynde en nedbrydning derfor bliver den tynd.

Anmeld

15. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

raca skriver:

det er normalt.

den lille mængde ensymer der kommer i grøden fra barnest og dit spydt er nok til at begynde en nedbrydning derfor bliver den tynd.

Det er nemlig meget normalt. 

Anmeld

15. januar 2013

Kay

raca skriver:

det er normalt.

skal det gå så stærkt tænker jeg så.... for hun når jo ik at kan spise en portion uden det er tynd sjask og det gidder hun ik spise...  

Anmeld

15. januar 2013

GUSO

Kay skriver:

skal det gå så stærkt tænker jeg så.... for hun når jo ik at kan spise en portion uden det er tynd sjask og det gidder hun ik spise...  

Ja det kan jeg sagtens huske fra Sofie var lille, jeg lavede en portion, tog en ren ske i grøden og et par skefulde af gange i en mindre skål til ar spise af.. Giver det mening?? Så kommer der ikke spyt i skålen med meget grød i..

Anmeld

15. januar 2013

Kay

GUSO skriver:

Ja det kan jeg sagtens huske fra Sofie var lille, jeg lavede en portion, tog en ren ske i grøden og et par skefulde af gange i en mindre skål til ar spise af.. Giver det mening?? Så kommer der ikke spyt i skålen med meget grød i..

det giver mening og var også nopget jeg sad og tænkte var en mulighed... sikke en gang opvask sådan en lille størelse så kan give

Anmeld

15. januar 2013

Bassemor<3

Kay skriver:

Det bliver tyndt efter lang tid synes jeg. Meget længere tid end det tager for bassen at spise det

Anmeld

15. januar 2013

Kay

Bassemor<3 skriver:

Det bliver tyndt efter lang tid synes jeg. Meget længere tid end det tager for bassen at spise det

her der går der max 2 min så er det noget tynd sjask... så føler nærmest jeg skal stresse hende igennem måltidet for ikke at det blvier for tyndt til hun gidder spise det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.