Er jeg den eneste......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

MyLove E

Som har lagt mærke til hvor absurde Tv2 er. De har i en periode sendt en reklame for deres program kongensfogde, og lige efter sender de en reklame for liebhaver ...

Jeg er kun mig som har tænkt over det og syntes det vildt absurde ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Doffie

Hvorfor er det absurd?

Jeg kan ikke se noget galt i det

Tror du da de gør det for at genere nogen?

Anmeld

15. januar 2013

MyLove E

Først vise de fattige mennesker som bliver sat på gaden og der efter sender de rige folk som køber huse som koserte. Ja jeg tro det er meget ed vilje...

Anmeld

15. januar 2013

Mum33

Det er da ikke absurd. Tror det er helt tilfældigt at de to kommer efter hinanden. Og sådan er verden nu engang. Nogle har succes og andre har ikke. 

Anmeld

15. januar 2013

Doffie

E. B. skriver:

Det er da ikke absurd. Tror det er helt tilfældigt at de to kommer efter hinanden. Og sådan er verden nu engang. Nogle har succes og andre har ikke. 

Der må jeg erklære mig enig.

Og dem der bliver sat på gaden bliver jo sat ud fordi de har valgt IKKE at betale husleje De har så mange muligheder for at bede om hjælp Men mange lader bare tingene stå til De ligger som de har redt

Anmeld

15. januar 2013

isabellasmor

Doffie skriver:

Der må jeg erklære mig enig.

Og dem der bliver sat på gaden bliver jo sat ud fordi de har valgt IKKE at betale husleje De har så mange muligheder for at bede om hjælp Men mange lader bare tingene stå til De ligger som de har redt

Enig

Anmeld

15. januar 2013

KittyCatta

Tauf skriver:

Først vise de fattige mennesker som bliver sat på gaden og der efter sender de rige folk som køber huse som koserte. Ja jeg tro det er meget ed vilje...

Kan ikke helt se det absurde i det? Det er bare en tilfældighed, at det rammer sådan med reklamerne.

Nogle har råd til at betale deres regninger og købe huse i den dyre ende, og andre nedprioterer at betale deres regninger, og gøre andre ting - derfor bliver de sat på gaden. Sådan er det nu engang.

Anmeld

15. januar 2013

MyLove E

Nå kan se det bare er mig der syntes det er mærkeligt.

Anmeld

15. januar 2013

Doffie

Det tror jeg

Det er da helt tilfældigt med de programmer 

Anmeld

15. januar 2013

Bassemor<3

Tauf skriver:

Som har lagt mærke til hvor absurde Tv2 er. De har i en periode sendt en reklame for deres program kongensfogde, og lige efter sender de en reklame for liebhaver ...

Jeg er kun mig som har tænkt over det og syntes det vildt absurde ????

synes jeg ikke, altså alle kan få besøg ad fogden, også dem der bor i en liebhavervilla Det kommer helt an på personenerne jo, og ikke deres omgivelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.