Børn med to fædre, hvordan og hvorledes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har børn med to forskellige fædre?
Jeg har børn med min eks men nu har jeg fundet en ny kæreste som ikke har børn og der tænker jeg lidt på at jeg godt gerne vil give ham et barn engang fordi jeg også selv ikke er færdig med at få børn.

Men hvordan er det at have børn med to forskellige? Hvordan tager de andre børn det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har børn med to forskellige fædre?
Jeg har børn med min eks men nu har jeg fundet en ny kæreste som ikke har børn og der tænker jeg lidt på at jeg godt gerne vil give ham et barn engang fordi jeg også selv ikke er færdig med at få børn.

Men hvordan er det at have børn med to forskellige? Hvordan tager de andre børn det?

Min svigerinde har børn med to mænd, den ene min bror
det går fint. Den ældste er hos sin far hver weekend og der har aldrig været nogle problemer med det. De har hver deres far og sådan er det. Og der bliver ikke gjort forskel på dem.

Anmeld

15. januar 2013

FruK

Jeg har børn med to forskellige. Den store er hos sin far hver anden uge og det går fint. Han er så også så stor, så vi kan snakke med ham om det meste. Han eeeelsker sin lillesøster.

Han ved godt at han og lillesøster har hver sin far, men det er ikke noget han går så meget op i - det er bare sådan det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.