søger en som ved nogert om kontanthjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at kæresten og jeg er kommet så langt ud økonomisk at vi har besluttet at flytte. jeg flytter hjem til min tidligere aflastning familie. men jeg mister jo en del. min sag hos jobcenteret. min kæreste flytter hjem til hans mor 64 km fra mig. der kommer til at gå 4-5 år før vi kan flytte sammen igen  men nu er spørgsmålet vil jeg få hjemmeboende kontanthjælp? eller vil jeg få min normale ? jeg får den mindste efter hjemmeboende nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Sagen er den at kæresten og jeg er kommet så langt ud økonomisk at vi har besluttet at flytte. jeg flytter hjem til min tidligere aflastning familie. men jeg mister jo en del. min sag hos jobcenteret. min kæreste flytter hjem til hans mor 64 km fra mig. der kommer til at gå 4-5 år før vi kan flytte sammen igen  men nu er spørgsmålet vil jeg få hjemmeboende kontanthjælp? eller vil jeg få min normale ? jeg får den mindste efter hjemmeboende nu.

Kommer an på vor gamle i er.

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Kommer an på vor gamle i er.

21-21

Anmeld

15. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

21-21

Så mener jeg at i får 3000 et eller andet hver

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så mener jeg at i får 3000 et eller andet hver

okat tak 

Anmeld

15. januar 2013

FrkRaarup

Anonym skriver:

Så får I hjemmeboende.

Den er på knap 2500

Anmeld

15. januar 2013

Jesuisunefemme

Anonym skriver:

Jeg tænker umiddelbart at du vil få udeboende stadig, da det ikke er dine forældre du flytter hjem til.

Min veninde har boet hos sin bedstemor hele livet og har altid fået udeboende SU da hun ikke boede hos en af dem som oprindeligt havde forældremyndigheden.

Men det er svært at vurdere da der kan være så man snørklede ting med systemet ´når det kommer til aflatnings/pleje forældre.

Hvis de ikke har adopteret dig eller har haft forældremyndigheden for dig kan jeg ikke se hvorfor du skulle få "hjemmeboende" da du reelt set ikke bor hjemme. (Selv om det helt sikkert er hjem for dig)

ellers ville jeg ringe til kontanthjælps afdelingen på kommunen og spørge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.