AV min tand!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.829 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Zelinasmor

Har cement på en af mine kindtænder. Noget af det er faldet af og jeg har den vildeste tandpine! Det trækker helt op til mit øre og dunker. Det føles faktisk som om det er samtlige tænder i den side der gør ondt.

Aner ikke hvad jeg skal stille op. Jeg har IKKE penge til tandlæge i denne måned. Og det er kontant afregning.  Prøvede endda et par andre tandlæger. Men de laver kun girokort/afbetaling hvis man har været hos dem i minimum 6 måneder. Hvad skal jeg stille op?  hverken panodil eller ipren tager smerten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

banana3

xoxotasha skriver:

Har cement på en af mine kindtænder. Noget af det er faldet af og jeg har den vildeste tandpine! Det trækker helt op til mit øre og dunker. Det føles faktisk som om det er samtlige tænder i den side der gør ondt.

Aner ikke hvad jeg skal stille op. Jeg har IKKE penge til tandlæge i denne måned. Og det er kontant afregning.  Prøvede endda et par andre tandlæger. Men de laver kun girokort/afbetaling hvis man har været hos dem i minimum 6 måneder. Hvad skal jeg stille op?  hverken panodil eller ipren tager smerten.

Ej det er bare SÅ skrækkeligt! Der er ikke ord for hvor led tandpine er, jeg har fornylig haft så voldsom tandpine, fordi min visdomstand ikke kunne komme op, der var simpelthen ikke plads! Det var værst om aftenen!

Med hensyn til tandlægen, kan du så ikke forklare dem at du kan betale næste gang? Ved ikke lige hvordan det fungere, for vi betaler altid bare når vi er deroppe. Du km vidst også købe noget "kit" på apoteket (mener det hedder sådan) så kan du selv "lappe" hullet, men det er selvfølgelig kun For en ganske kort periode! (Og ærligt havde jeg nok ikke turde gøre det selv)

Rigtig god bedring !

Anmeld

15. januar 2013

Zelinasmor

banana3 skriver:

Ej det er bare SÅ skrækkeligt! Der er ikke ord for hvor led tandpine er, jeg har fornylig haft så voldsom tandpine, fordi min visdomstand ikke kunne komme op, der var simpelthen ikke plads! Det var værst om aftenen!

Med hensyn til tandlægen, kan du så ikke forklare dem at du kan betale næste gang? Ved ikke lige hvordan det fungere, for vi betaler altid bare når vi er deroppe. Du km vidst også købe noget "kit" på apoteket (mener det hedder sådan) så kan du selv "lappe" hullet, men det er selvfølgelig kun For en ganske kort periode! (Og ærligt havde jeg nok ikke turde gøre det selv)

Rigtig god bedring !

AV. Visdomstænder er et helvede!  

Tror ikke jeg tør selv at lappe det. Men vil prøve at høre om jeg må betale næste gang i stedet for med det samme. 

Anmeld

15. januar 2013

B&J

Kan du ikke låne de penge af noget familie så du kan få rykket den tand ud???

Anmeld

15. januar 2013

MorTil4<3

av ja de danske tandlæger er grove

et godt råd til dig fremover

tag til tyskland!

der er flere fordele ved at tage en tysk tandlæge,
1, prisen er op til 40 % billigere!!! og jo mere jo størrere rabat og stort set alle tandlæger/og deres kontore kan tale Dansk hvis du søger igennem avmintand.dk

2: man kan tage en tur med familien samtidigt

3: en tur i borderen er jo heller ik ved siden af, især hvis man har sparet flere tusind, så det rart at kan bruge lidt extra over færgen

jeg lidder af extremt skidte tænder, som knækker på kryds og tværs, jeg har fået så mange danske tandlæger til at lave dem, rive ud, og ja jeg ved ik hvad!!
en dag fik jeg nok! og kontaktede avmintand.dk og de henviste mig til en tysk tandlæge faktisk kun 2 timers kørsel inkl færgeturen og det er det bedste jeg kunne ha gjort!
istedet for en regning i dk på 14000 kan jeg nu slippe 6000 næste gang for tandlægearbejde

Anmeld

15. januar 2013

Koen.

xoxotasha skriver:

Åh nej nej nej det er forfærdeligt at have tandpine, er selv i gang med at få rodbehandlet en tand og shit det gør nas!!! Prøv at ring til lægen, han kan helt sikkert give dig noget stærkere, gjorder min i hvertfald engang.. Rigtig god bedring

Anmeld

15. januar 2013

mariesmavse92

Uha! Kender snart alt til tandpiner! Det er skrækkeligt!! Det kan bare ikke passe, du skal gå rundt til næste måned med de smerter - som andre skriver, tag en snak med dem eller lån nogle penge, hvad med banken, kan den ikke låne dig lidt? Det har vi i hvert fald fået hjælp til før af banken, sådan noget som tandlægebesøg. Årh, rigtig god bedring, håber virkelig du får hjælp!!! Hilsen én der har prøvet det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.