Vuggestue dag 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Vingummien

Igår havde Emil sin første dag i vuggestue, det gik ok, jeg var der hele tiden vi var der i 3 timer, Emil var pylret resten af dagen da han ik havde fået sin søvn som han plejede så selvom de havde sagt jeg først skulle komme halv 10 idag gik jeg derover lidt i 9 da han plejer at sove kl 10.

vi blev så enige om at han skulle prøve at sove derover idag da jeg jo kun har den her uge til at køre ind i.

Tog lang tid før jeg tog mig sammen til at kunne gå, og da jeg lige vil hente min taske ude i deres rum, begyndte han at pylre, fedt tænkte jeg bare. Men han tog det pænt da jeg gik, men kan man ik sige jeg gjorde, sidder med en klump i halsen lige nu, savner ham helt vildt. Sidder med høj musik for lige at tænke på noget andet og overvejer at ringe derover for at høre om han sover.

i det her tilfælde kan jeg vist skrive under på at det er mor det er værst for, havde lyst til at tude da jeg gik Alle siger det skal nok  gå, skal det sikkert også, men puuha er jeg ik sikker på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

lion

Det er altid svære for mor end for vores børn.
Men han klarer den til ug, han er jo en dejlig dreng.
Men jeg kan godt forstå dig, det var jo mig selv for et par dage siden.

Men jo det er hårdt at gå. Bare tænkt på noget andet. hihi letter sagt end gjort ved det

Anmeld

16. juni 2009

Vingummien

He he ja Helene det er det

Men ku ik lade være at ringe han sov efter 5 min, så det er godt nok, så må vi se hvor lang tid han sover, er jeg spændt på.

Anmeld

16. juni 2009

lion

Det er HELT ok at ringe, det kan Emil jo ikke se.

Anmeld

16. juni 2009

Vingummien

Nej det kan han heldigvis ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.