Fortæl om dit kejsersnit esbjerg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Helloo

Fortæl mig om dit kejsersnit på Esbjerg sygehus 

Skal selv ha om 3 dage, så vil gerne høre nogle forløb 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

6800

Louise17 skriver:

Fortæl mig om dit kejsersnit på Esbjerg sygehus 

Skal selv ha om 3 dage, så vil gerne høre nogle forløb 

Jeg fik kejsersnit der for 2 år siden, det var dog akut, så ved ikke hvordan det foregår planlagt....det var et fint forløb, som forløb som det skulle...skulle du have nogle spørgsmål, så kom endelig med dem

Anmeld

15. januar 2013

Helloo

6800 skriver:

Jeg fik kejsersnit der for 2 år siden, det var dog akut, så ved ikke hvordan det foregår planlagt....det var et fint forløb, som forløb som det skulle...skulle du have nogle spørgsmål, så kom endelig med dem

Jeg er ret intresseret i at høre hvordan det gik med bedøvelsen. Den er jeg MEGET nervøs for 

Anmeld

15. januar 2013

6800

Louise17 skriver:

Jeg er ret intresseret i at høre hvordan det gik med bedøvelsen. Den er jeg MEGET nervøs for 

he he så er det nok ikke mig du skal snakke med ej det gik fint med at få lagt bedøvelsen, så det var ikke så slemt som jeg troede....

Men da de så skulle igang, sagde jeg til dem, at jeg altså ikke var bedøvet over hele maven endnu, og de godt måtte vente lidt, men det troede lægen ikke på, og de gik igang...hvilket resulterede i, at de første 2 min kunne jeg mærke de skar, og det gjorde virkelig ondt...men så begyndte bedøvelsen heldigvis at virke over det hele

Anmeld

15. januar 2013

Helloo

6800 skriver:

he he så er det nok ikke mig du skal snakke med ej det gik fint med at få lagt bedøvelsen, så det var ikke så slemt som jeg troede....

Men da de så skulle igang, sagde jeg til dem, at jeg altså ikke var bedøvet over hele maven endnu, og de godt måtte vente lidt, men det troede lægen ikke på, og de gik igang...hvilket resulterede i, at de første 2 min kunne jeg mærke de skar, og det gjorde virkelig ondt...men så begyndte bedøvelsen heldigvis at virke over det hele

Fuuuuuuuuuuuuuuuuck..... Skreg du ikk?!?!

Anmeld

15. januar 2013

Mummymalle

Bedøvelsen er det mindste i et kejsersnit. Har fået to gange og bedøvelsen har været peace of cake begge gange :-)

Anmeld

15. januar 2013

Helloo

Mummymalle skriver:

Bedøvelsen er det mindste i et kejsersnit. Har fået to gange og bedøvelsen har været peace of cake begge gange :-)

Det lyder godt!

Anmeld

15. januar 2013

6800

Louise17 skriver:

Fuuuuuuuuuuuuuuuuck..... Skreg du ikk?!?!

brokkede mig ihvertfald  

Anmeld

15. januar 2013

Helloo

6800 skriver:

brokkede mig ihvertfald  

Forstår jeg godt wow,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.