Kejsersnit Ålborg sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.292 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

livhemdrup

Jeg skal ha ks på Ålborg sygehus men det foregår helt anderledes her end hvor jeg har født de tre andre på trods af to af dem os er med ks. 

Så er der nogen herinde som har født ved ks på Ålborg sygehus. 

Foreksempel

hvornår blev i overflyttet til patient hotellet?

hvor meget tøj havde i pakket til baby og til dig?

hvor længe lå i der 

samt havde i selv bind og bleer med til patient hotellet

osv osv

håber nogen kan svarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

norenberg

Jeg fik kejsersnit den 27 dec om eftermiddagen og lå på barselsgangen indtil den 29 om morgenen hvor jeg så blev udskrevet og måtte tage hjem....men som sygeplejersken sagde var jeg også ualmindelig frisk for den 28 om morgenen hoppede jeg selv i bad og var hos min søn det meste af dagen da han lå på neo...det eneste smertestillende jeg fik var 6 panodil i løbet af dagen....denne her gang skal jeg også have kejsersnit og hvis alt går vel kommer jeg ligeså hurtigt hjem igen....lige fra barselsgangen af...

Anmeld

14. januar 2013

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg har,men jeg kan nok ikke hjælpe dig så meget da jeg fik akut ks 4½ uge før tiden.Pga. det var vi indlagt 6 dage,da han ikke ville spise.

Jeg kom aldrig på patienthotellet,men der er i hvert fald bleer og bind på sygehuset.

Anmeld

14. januar 2013

SabineBH

livhemdrup skriver:

Jeg skal ha ks på Ålborg sygehus men det foregår helt anderledes her end hvor jeg har født de tre andre på trods af to af dem os er med ks. 

Så er der nogen herinde som har født ved ks på Ålborg sygehus. 

Foreksempel

hvornår blev i overflyttet til patient hotellet?

hvor meget tøj havde i pakket til baby og til dig?

hvor længe lå i der 

samt havde i selv bind og bleer med til patient hotellet

osv osv

håber nogen kan svarer

Jeg har fået kejsersnit på Aalborg sygehus. Fik kejsersnittet fredag den 25/11 om formiddagen og tog hjem næste formiddag. Først havde de snakket om at jeg skulle være på barselsgangen i 2-3 dage, men det slap jeg heldigvis for (bryder mig ikke om sygehuse) Jeg valgte patienthotellet fra, da jeg hellere ville hjem....
Men det kommer jo an på hvordan du har det...
Jeg havde bare et sæt tøj med til mig selv, og lille havde sygehusets tøj på indtil vi skulle hjem. Bleer og bind har de på sygehuset.

Anmeld

14. januar 2013

livhemdrup

norenberg skriver:

Jeg fik kejsersnit den 27 dec om eftermiddagen og lå på barselsgangen indtil den 29 om morgenen hvor jeg så blev udskrevet og måtte tage hjem....men som sygeplejersken sagde var jeg også ualmindelig frisk for den 28 om morgenen hoppede jeg selv i bad og var hos min søn det meste af dagen da han lå på neo...det eneste smertestillende jeg fik var 6 panodil i løbet af dagen....denne her gang skal jeg også have kejsersnit og hvis alt går vel kommer jeg ligeså hurtigt hjem igen....lige fra barselsgangen af...

Hvornår er du sat til?

Anmeld

14. januar 2013

livhemdrup

Kan hører det er de færreste af jer der er sendt videre til patient hotellet. Håber det går lige så godt for mig. Hader sygehuse og ville gerne ha født ambulant men skal nu ha ks så det får jeg så ik lov til. 

Anmeld

14. januar 2013

norenberg

livhemdrup skriver:

Hvornår er du sat til?

Skal have kejsersnit omkring 24 april, det er 14 dage før min termin...hvornår har du termin...

Anmeld

14. januar 2013

norenberg

livhemdrup skriver:

Kan hører det er de færreste af jer der er sendt videre til patient hotellet. Håber det går lige så godt for mig. Hader sygehuse og ville gerne ha født ambulant men skal nu ha ks så det får jeg så ik lov til. 

Hvorfor må du ikke føde ambulant....jeg venter min den fjerde og har selv fået valget....har en alm fødsel og 2 kejsersnit i bagen det seneste for 2 år siden....

Anmeld

14. januar 2013

livhemdrup

norenberg skriver:

Hvorfor må du ikke føde ambulant....jeg venter min den fjerde og har selv fået valget....har en alm fødsel og 2 kejsersnit i bagen det seneste for 2 år siden....

Skal ha ks nu her den 4/2 må ik føde selv fordi jeg har to ks et for snart 11 år siden og så fødte jeg selv anden gang og tredje gang for 5 år siden var ks og nu 4 gang må jeg ik selv grundet de to ks. Rigtig øv er det. Ville sååååå meget hellere føde selv. 

Anmeld

15. januar 2013

norenberg

livhemdrup skriver:

Skal ha ks nu her den 4/2 må ik føde selv fordi jeg har to ks et for snart 11 år siden og så fødte jeg selv anden gang og tredje gang for 5 år siden var ks og nu 4 gang må jeg ik selv grundet de to ks. Rigtig øv er det. Ville sååååå meget hellere føde selv. 

Har du sagt det til dem der ude at du har et stærkt ønske om at føde selv....jeg bliver fulgt af Ulla jensen der ude og som hun sagde efter 2 kejsersnit anbefaler vi kejsersnit igen....men er ønsket om at føde selv stort får man lov til det....og det har to overlæger senere også bekræftet over for mig der ude....jeg venter på at de tager stilling til om jeg må få fjernet min livmoder i førbindelse med kejsersnit...og bliver det et nej skal jeg så føde ambulant...så syntes du skal drøfte det med dem...så tror jeg helt sikkert også du får lov, har også en veninde der lige har født alm der ude efter 2 kejsersnit....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.