Hvor bliver mens af efter ICSI og SA???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

WantingBaby2012

Aargh hvor er det frustrerende at gå og vente på at mens dukker op når der bare slet ikke er nogen symptomer på det endnu! Den burde have været der i fredags, men hormonerne jeg tog ved icsi forsøget i sidste måned samt en efterfølgende SA har nok fucket helt op i cyklussen... Øv øv øv når man bare går og venter på at starte op på vores fryseforsøg i naturlig cyklus 

Nogen med erfaringer ved forsinket mens efter behandling? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Aargh hvor er det frustrerende at gå og vente på at mens dukker op når der bare slet ikke er nogen symptomer på det endnu! Den burde have været der i fredags, men hormonerne jeg tog ved icsi forsøget i sidste måned samt en efterfølgende SA har nok fucket helt op i cyklussen... Øv øv øv når man bare går og venter på at starte op på vores fryseforsøg i naturlig cyklus 

Nogen med erfaringer ved forsinket mens efter behandling? 

Min mens var 9 dage forsinket sidste gang, og det var første "rigtige" mens efter ICSI forsøg.

Anmeld

14. januar 2013

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Min mens var 9 dage forsinket sidste gang, og det var første "rigtige" mens efter ICSI forsøg.

9 dage!!! Øv så må jeg vist have lidt tålmodighed  Er "kun" gået 3 dage over tid... 

Anmeld

14. januar 2013

**Ønskebabyen

9 dage!!! Øv så må jeg vist have lidt tålmodighed  Er "kun" gået 3 dage over tid... 

Ja, du må lige finde din tålmodighed frem hihi

Synes måske så også det er meget at forvente den er regelmæssig og kommer som den plejer efter forsøg OG en SA. Kroppen skal jo liiige have en chance for at finde sig selv igen..

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Håber at den snart dukker op, så I kan komme videre.

Jeg har (heldigvis) aldrig haft problemer med at mens var forsinket. Den har været meget stabil, både efter hormonbehandlinger og SA/MA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.