er bange for min søn er (dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Tulle28

Ej kan I komme afsted til ØRE (ikke alm. praktiserende) lægen med jer! Det kan jo være han ikke kan høre noget, hvis han f.eks. har væske på ørerne.

Held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

norenberg

Min søn som bliver 3 til april siger også kun ord ingen sætninger...han er tjekket for alt....øre, næse, hals, kromosonfejl, inteligent, autisme på alle punkter er han fundet normal....han forstår dog alt hvad vi siger...og er lynende intelligent men udtrykker sig med kropssprog....lægerne ved ikke hvorfor men ind i mellem kan man godt føle at det er lidt frustrerende at ens barn ikke er som jævnalderne....men jeg syntes du skulle få tjekket de mest almindelige ting som ørene osv...

Anmeld

14. januar 2013

Victoria2013

Min ene nevø virkede også til at være lidt 'bagud' med at tale forståeligt, men så kom han til ørelægen og fik drænet ørene og så gik det pludselig stærkt. Han er 3 år og 8 mdr nu og man kan nærmest før en lille samtale med ham nu... det kunne man ikke da han var 3 og vi er alle ret sikre på at det var pga. ørene. Så til lægen med din lille dreng

Anmeld

14. januar 2013

baby012

Det lyder præcis som min svigerindes dreng.. Han er 2 år og 5 måneder.. 

Han har netop fået stillet en diagnose som hedder kids kissed syndrom  ( eller noget i den retning ) 

hans nerver blev under fødslen klemt, og han har derfor svært ved at udtrykke dog med ord, endnu.. 

Det fandt de ud af for en uge siden .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.