Æv, det snyd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Sweet1978

Så må du bare komme op til mig her i Randers (Århus), der har vi både Djurs Sommerland, Den gamle by i Århus, Tivoli Friheden i Århus, Kattegatcenteret, Fregatten Jylland og meget mere...

Men selvfølgelig det er jo efter sigende her rockerne vil lave deres nye borg hørt jeg i nyhederne. De var spottet i Randers....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

karina1980

så vil jeg også brokke mig, for her på fyn har vi da bare slet ingenting,  ikke engang tv/avis-omtalte rocker, vi har zoo, som ikke er ret stort ej heller mere spændende end børnene keder sig efter blot 2 timer, og så har vi en lille smule på egeskov slot

Anmeld

16. juni 2009

karina1980

Sweet1978 skriver:

Så må du bare komme op til mig her i Randers (Århus), der har vi både Djurs Sommerland, Den gamle by i Århus, Tivoli Friheden i Århus, Kattegatcenteret, Fregatten Jylland og meget mere...

Men selvfølgelig det er jo efter sigende her rockerne vil lave deres nye borg hørt jeg i nyhederne. De var spottet i Randers....

ja og randers regnskov

Anmeld

16. juni 2009

tascia

Eva skriver:

Og rødkål på hotdog..sikke I kan-griner-

hvor er det henne? har boet her over hele mit liv og jeg har da aldrig været udsat for rødkål på hotdogs... :-)

Anmeld

16. juni 2009

Guldet

karina1980 skriver:

så vil jeg også brokke mig, for her på fyn har vi da bare slet ingenting,  ikke engang tv/avis-omtalte rocker, vi har zoo, som ikke er ret stort ej heller mere spændende end børnene keder sig efter blot 2 timer, og så har vi en lille smule på egeskov slot

Men i har en super flot natur

Anmeld

16. juni 2009

karina1980

Julie R skriver:

Men i har en super flot natur

jep og den vil jeg ikke bytte, har lige boet op og ned af en forlystelsepark hele weekenden(hansapark) og for at være helt ærlig så jeg glad for at det kun var en weekend, sikke en larm sådan en laver,

Anmeld

16. juni 2009

3rollinger

Mebach skriver:

Sjælland har: Tivoli, Bakken, Det Kongelige Teater, Operahuset og hvad ved jeg.
Her i Jylland har vi Legoland, diverse sommerlande og nu også Jønke.

Hvorfor, spørger jeg bare?

Mette - tilsyneladende med for meget tid nu

Der er skisme ikke noget spaendende ved at have Joenke. Han har boet overfor mine foraeldre i flere aar og de har ikke set ham en eneste gang. Han har ikke engang truet med at skyde dem eller noget og de har ikke set ham klatre over et hegn i faenglet. Han er for kedelig.

Desuden har Lalandia jo aabnet en filial i Billund. Jylland har Danmarks nordligste punkt med to have der flyder i modsat retning. Og kaempe oerkenlignende klitter. Adskillige vikinge- og middelalder markeder. Desuden har I den gamle by som har 100 aars foedselsdag i aar. Der er Jomfru Ane gade og Ribe katedral... Og saa er I landfaste med Tyrkiet

Anmeld

16. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sweet1978 skriver:

og skandinavisk dyrepark!
det er alletiders at snakke med dådyr derude, selvom de godt kan være lidt nærgående....

Anmeld

16. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Mebach skriver:

Sjælland har: Tivoli, Bakken, Det Kongelige Teater, Operahuset og hvad ved jeg.
Her i Jylland har vi Legoland, diverse sommerlande og nu også Jønke.

Hvorfor, spørger jeg bare?

Mette - tilsyneladende med for meget tid nu

Vi har jo også dig (og så må du selv bestemme hvordan det skal tolkes )

Anmeld

16. juni 2009

Mor.sander

karina1980 skriver:

Hopper også lige med på brokkevognen
Her på solskinsøen, har vi bare intet.. Alt der kunne være en smule sjovt, koster en bondegård, og har kun åbent om sommeren.
Og ja vores eneste sommerland, har ændret navn fra Brændegårdshaven, til Joboland, fordi det er nemmer for tyskerne at udtale
Og til sidst men ikke mindst, tager koster det, desværre alt alt for meget at tage til sjælland eller Jylland

Jeps Bornholmerne kan også brokke sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.