Kære ordensmennesker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

MorEllen

BROK BROK BROK. Her sidder et fortvilet ordensmenneske der har mistet overskuddet til at lave noget som helst (jeg er gravid i uge 7..det forklarer måske det meste). På vores hobbyrom flyder det med leger, julepynt, papirer osv.. vi har stadig juletreet i stuen, store hybelkaniner i hjørnerne, tre store tasker vi ikke har pakket ud efter en uges ferie og 1000 andre ting der ikke er som de skal være.
Så kære ordensmennesker! Giv mig et spark bagi, et godt råd eller noget der kan få huset til at skinne igen
Og er der mon flere der er ramt af akut manglende arbejdslystt!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Mette.

MyLille skriver:

BROK BROK BROK. Her sidder et fortvilet ordensmenneske der har mistet overskuddet til at lave noget som helst (jeg er gravid i uge 7..det forklarer måske det meste). På vores hobbyrom flyder det med leger, julepynt, papirer osv.. vi har stadig juletreet i stuen, store hybelkaniner i hjørnerne, tre store tasker vi ikke har pakket ud efter en uges ferie og 1000 andre ting der ikke er som de skal være.
Så kære ordensmennesker! Giv mig et spark bagi, et godt råd eller noget der kan få huset til at skinne igen

Du får et kærligt spark bagi, fra et andet ordensmenneske, her.

- Og når det så er givet så husk også at slappe af og pas på dig selv og den lille spir i maven.

Jeg har også svært ved at sparke mig selv i gang i dag - og det er egentligt ret skidt, eftersom jeg skal til eksamen i næste uge og mangler at læse over 500 sider. 

Anmeld

14. januar 2013

MorEllen

Mette. skriver:

Du får et kærligt spark bagi, fra et andet ordensmenneske, her.

- Og når det så er givet så husk også at slappe af og pas på dig selv og den lille spir i maven.

Jeg har også svært ved at sparke mig selv i gang i dag - og det er egentligt ret skidt, eftersom jeg skal til eksamen i næste uge og mangler at læse over 500 sider. 

Tak
Ja, du kan tro jeg slapper af, har ligget på sofaen i hele dag og bare vokset..  Det er bare så træls og demotiverende når der er så meget rod. Jeg bliver i dårlig humør af det. Men dit spark hjalp! Nu skal jeg gå løs på juletreet

Held og lykke med eksamenslæsing! Go go go!

Anmeld

14. januar 2013

Miin'Baby'Mus

MyLille skriver:

Puhaaa, tag én ting af gangen  Lad være og tænke over at du har en masse, bare vælg en og orden den ting - så er den da idet mindste ude af verdenen.

Hilsen en der bare overhovedet heller ikke har det samme overskud mere  Kan ikke huske hvornår jeg sidst har støvet af 

Anmeld

15. januar 2013

MorEllen

LilleNyPåVej skriver:

Puhaaa, tag én ting af gangen  Lad være og tænke over at du har en masse, bare vælg en og orden den ting - så er den da idet mindste ude af verdenen.

Hilsen en der bare overhovedet heller ikke har det samme overskud mere  Kan ikke huske hvornår jeg sidst har støvet af 

Ja, man bliver bare nødt til at starte et sted og arbejde sig fremover i sit eget tempo..
Kan da også godt forstå at du ikke har det samme oveskud med den mave... Du skal tænke på andre ting end at støve af nu..

Anmeld

15. januar 2013

Isaac's mor

MyLille skriver:

Sæt musik på og kom igang, og syng endelig højt, så får man sig et lille grin samtidig Det er i hvertfald hva jeg gør når jeg får det sådan

Anmeld

15. januar 2013

MorEllen

Isaac's mor skriver:

Sæt musik på og kom igang, og syng endelig højt, så får man sig et lille grin samtidig Det er i hvertfald hva jeg gør når jeg får det sådan

Ja, nu har jeg faktisk været igang en stud her! Det er dejlig når man kan se hvordan det systematisk bliver ryddig og rent Helt berusende Nu skal jeg vaske gulv i takt med Creed

Anmeld

15. januar 2013

Mamalou

Lav en to do liste over alle de gøremål du skal igennem, og streg over i takt med at du har ordnet dem. Det giver overskud at strege over - i hvert fald i min verden

Kom så i gang 

Vh. Louise

Anmeld

15. januar 2013

MorEllen

Mamalou skriver:

Lav en to do liste over alle de gøremål du skal igennem, og streg over i takt med at du har ordnet dem. Det giver overskud at strege over - i hvert fald i min verden

Kom så i gang 

Vh. Louise

Ja, jeg eelsker lister!! Nu har jeg faktisk lavet en hel masse Mangler kun at pakke ud af taskerne og vaske tøj.. Så  kan man også tillade sig en pause på baby

Anmeld

15. januar 2013

Mamalou

MyLille skriver:

Ja, jeg eelsker lister!! Nu har jeg faktisk lavet en hel masse Mangler kun at pakke ud af taskerne og vaske tøj.. Så  kan man også tillade sig en pause på baby

Ja for søren. Du er da effektiv

Jeg æææælsker også lister, og laver lister over små og store ting. Det giver system og orden øverst oppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.