Hvad er dette , og kan det nogle sinde gå væk igen .. Kig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.205 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej alle... 

engang havde jeg en flot ryg, den bar meget normal.. Nu har jeg dårlig ryg, er skæv i ryggen, og min læn er hævet eller hvad man siger. 

jeg har aldrig haft denne bule på lænen før... Går til kiropraktor Og træner...Men hun svare ik rigtig på om den nogle sinde går væk.. 

er der nogle der har den? Eller ved noget??? Hjælp 

her er lidt billeder....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Anonym trådstarter

kunne kun sætte et billede ind, håber nogle Lan se hvad jeg mener 

Anmeld

14. januar 2013

B&J

ved ikke hvad det er men det ser ud som om der er noget der sidder fast og det er ophævet..... for selv om jeg har noget på sidebeene ja så går mit da ind af eller er flad der, jeg ville nok gå til lægen med det for det er da ikke godt hvis din fys. har gjord noget forkert

Anmeld

14. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Hej alle... 

engang havde jeg en flot ryg, den bar meget normal.. Nu har jeg dårlig ryg, er skæv i ryggen, og min læn er hævet eller hvad man siger. 

jeg har aldrig haft denne bule på lænen før... Går til kiropraktor Og træner...Men hun svare ik rigtig på om den nogle sinde går væk.. 

er der nogle der har den? Eller ved noget??? Hjælp 

her er lidt billeder....

Av det var da noget af en hævelse....

Har en veninde der bliver hævet henover lænden på den måde også og det er fordi én af hendes ryghvivler sidder mega skævt.... De ved ikke hvordan den har sat sig fast, men de regner med at det er et slemt vrid hun har lavet på et tidspunkt, uden at det har gjort ondt på hende...

Det er blevet opdaget sent, så de kan ikke rykke den på plads igen fordi de frygter hun vil blive lam hvis de gør det...

Er der blevet taget røngten af din ryg?

Anmeld

14. januar 2013

CA

Jeg har samme bule. Og har undret mig meget over den. Det er nærmest sådan en forhøjning som gør det umuligt at komme til at lægge fladt på et hårdt underlag. Aner ikke hvad det er! 

Mon vi er ved at gro haler  

Anmeld

14. januar 2013

MorTilMineBørn

Hej

jeg har oplevet noget lignende, jeg var utrolig hævet der ved lænden og min kæreste bemærkede det også. Jeg var rigtig øm og spurgte min læge om hvad det kunne være. Hun mente det var fordi jeg har har/ har haft sindsyg mange problemer med mit halebenn (brækkede det for 7 år siden). Jeg har ofte mange smerter ved mit haleben og resten af min krop prøver at kompensere for smerten. Derfor var det gået op i lænden og det mente hin var grunden til min hævelse. Hos mig kommer det og går, men jeg håber på en vellykket fødsel uden for megen smerte!!!!! 

Håber diN hævelse går vækk", men ellers prøv at læg mærke til om der er noget ved dine baller eller længere oppe i ryggen gør ondt, måske din krop prøver at kompensere for smerten et andet sted?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.