At adoptere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg og min forlovede har boet sammen siden jeg var gravid med min 2 1/2 år gamle søn i uge 20 .. Han har altid været der og nu  har vi også en fælles Datter på et år.. 

Begge børnene kender min forlovede som deres far, min søns far skred da jeg var gravid, og har set sin søn fem gange siden fødslen.. Sidst da min søn var 8 måneder, og først da han var 6 måneder .. Siden har vi intet hørt.. Ved ikke engang om han stadig bor i dk.. 

Men sagen er, vi skal igang med at søge fuld forældremyndighed, når vi er blevet gift.. Samtidig vil min mand søge om at adopterer vires søn .. 

Men hvordan bære vi os bedst ad med alt det ? Ved jo ikke om bio far pludselig får et nyt flip med at skulle se min søn.. Men er det så ikke bare at gå rettens vej? 

Puha jeg synes der er meget lige nu  

håber på svar, eller bare opmuntring .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen  

Anmeld

14. januar 2013

Drømme

Kan desværre ikke hjælpe, men du får lige et Med på vejen, og så håber jeg nogen af de andre har forstand på det

Anmeld

14. januar 2013

Kamulla

Han kan først adopterer efter i har været gift i min 1 år mener jeg..

og han skal afskrive sig sønnen for din kæreste kan adopterer.. ellers sker der ikke

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Drømme skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, men du får lige et Med på vejen, og så håber jeg nogen af de andre har forstand på det

Mange tak  

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Han kan først adopterer efter i har været gift i min 1 år mener jeg..

og han skal afskrive sig sønnen for din kæreste kan adopterer.. ellers sker der ikke

Vi skal enten have boet sammen i to år, eller været gift i to år.. Men de ser helst man er gift inden der ansøges  

han får jo brevet om bortadoption, sammen med papirerne om at overlade mig forældremyndigheden.. 

Så må han jo underskrive , eller lade være  

ellers må vi en tur i retten ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.