Gavekort.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Nadia&Daniel

Hvilken butik er der tale om??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Mariajny skriver:

jeg tænker bare om man kunne købe noget, og så bytte det igen og få pengene retur.

Det kan du godt - det er der ikke nogen lov i mod. Jeg har en veninder der netop gør sådan hvis hun har et gavekort til en butik hvor hun ikke komme til og handle, butikkerne brokke sig, men de kan jo ikke gøre noget ved det. De kan selvfølgelig måske give et tilgodebevis (det gør nogen), men mange giver også bare pengene tilbage hvis man har købt noget.

Men ja, ellers så prøv og sælg det  Du får nok ikke 1000 kr for det, men så har du da solgt det 

Anmeld

14. januar 2013

Doffie

Mamalou skriver:

Hvor er gavekortet til? Bliver så nysgerrig

Vh. Louise

Anmeld

14. januar 2013

Mettefpigen

Normalt bytter butikker ikk gavekort for penge....

Anmeld

14. januar 2013

Nadia&Daniel

Mariajny skriver:

Jeg har fået et gavekort i julegave på 1000kr men butikken har simpelthen ikke noget for mig.

Kan man få pengene retur på en eller anden måde ???

http://www.forbrug.dk/Dine-rettigheder/Forbrugerguides/Gavekort-og-tilgodebeviser

Anmeld

14. januar 2013

Mariajny

LilleNyPåVej skriver:

Det kan du godt - det er der ikke nogen lov i mod. Jeg har en veninder der netop gør sådan hvis hun har et gavekort til en butik hvor hun ikke komme til og handle, butikkerne brokke sig, men de kan jo ikke gøre noget ved det. De kan selvfølgelig måske give et tilgodebevis (det gør nogen), men mange giver også bare pengene tilbage hvis man har købt noget.

Men ja, ellers så prøv og sælg det  Du får nok ikke 1000 kr for det, men så har du da solgt det 

synes måske også det ville være en smule pinligt...

Anmeld

14. januar 2013

Mariajny

Nadia&Daniel skriver:

Hvilken butik er der tale om??

det er en lille butik, her hvor jeg bor..

Anmeld

14. januar 2013

Doffie

Hvilken butik er det? Måske en herinde ville købe det

Anmeld

14. januar 2013

Mariajny

Doffie skriver:

Hvilken butik er det? Måske en herinde ville købe det

uha det tror jeg næppe.. det er en der hedder biksen, og der er kun den ene i DK

Anmeld

14. januar 2013

Doffie

Mariajny skriver:

uha det tror jeg næppe.. det er en der hedder biksen, og der er kun den ene i DK

Har de en hjemmeside og hvad sælger de ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.