Hjæææp.. Sider med en ansøgning til pædagogisk ass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Mor1012

JulieE skriver:

Fordi det er helt utrolig givende at arbejde med børn  

Fordi det nok er det eneste job i verden, hvor der er nogen der jubler, når du kommer på arbejde. 

Fordi det er fedt at vide, at man gør en forskel, både for det enkelte barn og for børnegruppen.

Fordi det er fedt, at se børnene vokse og udvikle sig, og bidrage til den udvikling.

Mange hilsner

Julie (som arbejder som medhjælper pt og regner emd at skulle uddanne mig til pædagog inden for de kommende år )

TUSINDE TAK

KENDER DU DET man kan ikke få ordene ud, men i hoved og hjertet ved jeg det er det jeg vil

hvilken forskel er det man gør ? jeg arbejder med ældre nu som sosu hjælper, og der gør man jo en stor forskel i hverdagen

hvordan er det med børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

JulieE

børneverden skriver:

TUSINDE TAK

KENDER DU DET man kan ikke få ordene ud, men i hoved og hjertet ved jeg det er det jeg vil

hvilken forskel er det man gør ? jeg arbejder med ældre nu som sosu hjælper, og der gør man jo en stor forskel i hverdagen

hvordan er det med børn

Det var så lidt!

Jamen... det er jo på mange fronter man gør en forskel  Du, som ansat (både som medhjælper/ass og som pædagog), styker barnets evne til at indgå isociale relationer, både barn-voksen og barn-barn. Du med virker til at styrke barnet motorik, både grov motorikken og fin motorikken. Det styrker barnets selvhjulpenhed og dermed dets selvværd.

Jeg kunne blive ved  Håber det giver lidt inspiration 

Anmeld

14. januar 2013

Mor1012

JulieE skriver:

Det var så lidt!

Jamen... det er jo på mange fronter man gør en forskel  Du, som ansat (både som medhjælper/ !@#$%^&* og som pædagog), styker barnets evne til at indgå isociale relationer, både barn-voksen og barn-barn. Du med virker til at styrke barnet motorik, både grov motorikken og fin motorikken. Det styrker barnets selvhjulpenhed og dermed dets selvværd.

Jeg kunne blive ved  Håber det giver lidt inspiration 

hvor er du sød , tusinde tak

lyder jo som om det IKKE er drømmejobbet for mig, men det er det altså kan bare ik få ordnene ned og sider lige med hjernen som er gået i stå

Anmeld

14. januar 2013

JulieE

børneverden skriver:

hvor er du sød , tusinde tak

lyder jo som om det IKKE er drømmejobbet for mig, men det er det altså kan bare ik få ordnene ned og sider lige med hjernen som er gået i stå

Jeg kender det godt! Nogle gange er det bare svært at formulere sig. Prøv at tænke over hvorfor du ville synes det var sjovt at arbejde med børn? Hvad ville du kunne bidrage med? 

Anmeld

14. januar 2013

Mor1012

JulieE skriver:

Jeg kender det godt! Nogle gange er det bare svært at formulere sig. Prøv at tænke over hvorfor du ville synes det var sjovt at arbejde med børn? Hvad ville du kunne bidrage med? 

har sendt dig en privat besked

Anmeld

14. januar 2013

bubba

børneverden skriver:

pædagogisk ass er pædagogmedhjælper det hedder bare pædagogisk assistent nu.

det er til udd.

er helt blank hvad jeg skal skrive

har skrevet aaaalt , undtaget HVORFOR

Ja, men det er ikke det samme. En pæd.medhjælper er ufaglært det er pæd.ass. Ikke. Min mor sidder og læser ansøgninger og hun vil til en hver tid fravælge pæd.ass for en pædagog. Min mand overvejede nemlig at læse til pæd.ass, men så fortalte min mor at de oftest bliver valgt fra og hun vil råde ham til at tage pæd uddannelsen i stedet for. Den tager længere tid, men han har da en mulighed for at få et job bagefter.

mht hvad du skal skrive under hvorfor kan jeg ikke rigtig hjælpe dig. Det er jo kun dig, der ved, hvorfor du søger ind :-)

Anmeld

14. januar 2013

Mor1012

bubba skriver:

Ja, men det er ikke det samme. En pæd.medhjælper er ufaglært det er pæd. !@#$%^&*. Ikke. Min mor sidder og læser ansøgninger og hun vil til en hver tid fravælge pæd. !@#$%^&* for en pædagog. Min mand overvejede nemlig at læse til pæd. !@#$%^&*, men så fortalte min mor at de oftest bliver valgt fra og hun vil råde ham til at tage pæd uddannelsen i stedet for. Den tager længere tid, men han har da en mulighed for at få et job bagefter.

mht hvad du skal skrive under hvorfor kan jeg ikke rigtig hjælpe dig. Det er jo kun dig, der ved, hvorfor du søger ind :-)

det meste de søger i silkeborg er pædagogisk ass.  men det jo nok forskelligt

Anmeld

9. januar 2014

Stine1989

Hej søde dig

Kom du ind ?
Jeg skal til samtale på ucsyd som pædagogisk assistent på tirsdag ! Og er ve og skide grønne grise !

Var du til samtale ? Og hvad sagde du evt / spurgte de om ?

Mvh Stine ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.