Hjæææp.. Sider med en ansøgning til pædagogisk ass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Mor1012

JulieE skriver:

Fordi det er helt utrolig givende at arbejde med børn  

Fordi det nok er det eneste job i verden, hvor der er nogen der jubler, når du kommer på arbejde. 

Fordi det er fedt at vide, at man gør en forskel, både for det enkelte barn og for børnegruppen.

Fordi det er fedt, at se børnene vokse og udvikle sig, og bidrage til den udvikling.

Mange hilsner

Julie (som arbejder som medhjælper pt og regner emd at skulle uddanne mig til pædagog inden for de kommende år )

TUSINDE TAK

KENDER DU DET man kan ikke få ordene ud, men i hoved og hjertet ved jeg det er det jeg vil

hvilken forskel er det man gør ? jeg arbejder med ældre nu som sosu hjælper, og der gør man jo en stor forskel i hverdagen

hvordan er det med børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

JulieE

børneverden skriver:

TUSINDE TAK

KENDER DU DET man kan ikke få ordene ud, men i hoved og hjertet ved jeg det er det jeg vil

hvilken forskel er det man gør ? jeg arbejder med ældre nu som sosu hjælper, og der gør man jo en stor forskel i hverdagen

hvordan er det med børn

Det var så lidt!

Jamen... det er jo på mange fronter man gør en forskel  Du, som ansat (både som medhjælper/ass og som pædagog), styker barnets evne til at indgå isociale relationer, både barn-voksen og barn-barn. Du med virker til at styrke barnet motorik, både grov motorikken og fin motorikken. Det styrker barnets selvhjulpenhed og dermed dets selvværd.

Jeg kunne blive ved  Håber det giver lidt inspiration 

Anmeld

14. januar 2013

Mor1012

JulieE skriver:

Det var så lidt!