dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

B&J

Ja det er lige hvad jeg har, og jeg brude SLET IKKE HAVE DET!!!!!

lille manden er syg på 2 døg nu og har 39,6 inden han kom i seng, og self skal jeg blive hjemme imorgen for jeg er bare på kontanthjælp og i praktik mens kæreste er ved at tage sin uddannelse, jeg har bare så dårlig samvittighed når jeg skal ringe, ved ikke hvorfor, jeg er aldrig syg ej heller lille manden, men jeg får det bare så skit inden i hvorfor ved jeg ikke syntes det er så træls... for jeg vil da blive hjemme med ham og desværre kan jeg mærke jeg også er ved at få ondt i halsen og har frosset hele dagen håber det er væk imorgen

ja undksyld skulle bare lige lukke lidt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

2721

Kæmpe knus

Anmeld

13. januar 2013

B&J

Bøllemyr skriver:

Kæmpe knus

Ej mange tak hvor er du super sød

Anmeld

13. januar 2013

2721

B&J skriver:

Ej mange tak hvor er du super sød

Så lidt

Anmeld

13. januar 2013

Mamalou

Du skal ikke have dårlig samvittighed. Du har en god grund til at melde afbud, og som du skriver er det ikke noget du har misbrugt. Jeg synes det er en rigtig god egenskab du har, at du føler dig forpligtet men du må ikke banke dig selv oveni hovedet. Det får du det kun værre af!

Rigtig god bedring til bettemanden - og  for at du ikke bliver syg.

Vh. Louise

Anmeld

13. januar 2013

B&J

Mamalou skriver:

Du skal ikke have dårlig samvittighed. Du har en god grund til at melde afbud, og som du skriver er det ikke noget du har misbrugt. Jeg synes det er en rigtig god egenskab du har, at du føler dig forpligtet men du må ikke banke dig selv oveni hovedet. Det får du det kun værre af!

Rigtig god bedring til bettemanden - og  for at du ikke bliver syg.

Vh. Louise

Mange tak hvor er du bare sød

ja men jeg er så god til at banke mig selv oven i hovede, for vil helst ikke have de får det indtryk jeg bare pjækker, for det sidste praktiksted jeg var, var jeg i 2år og var syg i en uge fordi jeg virkelig var syg ellers ikke.... og det ved kommunen også for de får jo de papir, men ja hvorfor jeg får den følelse ja ved jeg ikke det er bare så træls. min kæreste sig også jamen du må ikke sige sådan ja nemmer sagt ind gjord

Anmeld

13. januar 2013

Mamalou

B&J skriver:

Mange tak hvor er du bare sød

ja men jeg er så god til at banke mig selv oven i hovede, for vil helst ikke have de får det indtryk jeg bare pjækker, for det sidste praktiksted jeg var, var jeg i 2år og var syg i en uge fordi jeg virkelig var syg ellers ikke.... og det ved kommunen også for de får jo de papir, men ja hvorfor jeg får den følelse ja ved jeg ikke det er bare så træls. min kæreste sig også jamen du må ikke sige sådan ja nemmer sagt ind gjord

Det er nok fordi, der sikkert er mange i aktivering/praktik der pjækker, at man ikke vil at det "stempel" smitter af på en. Jeg kan sagtens forstå dig, men jeg er sikker på at de vil tro dig

Anmeld

13. januar 2013

B&J

Mamalou skriver:

Det er nok fordi, der sikkert er mange i aktivering/praktik der pjækker, at man ikke vil at det "stempel" smitter af på en. Jeg kan sagtens forstå dig, men jeg er sikker på at de vil tro dig

Det tror jeg også de gør, for de har jo ingen grund til andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.