22 måneder og forandringer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

lulle23

Hej..

Jeg har en dreng på 22 måneder, som her efter juleferien har forandret sig meget..
Han bliver ked af det når vi aflevere ham i dagplejen, vil ikke rigtig spise eller sove som han plejer, er begyndt at slå og kaster med tingene.. Hvilket godt kan være frustrerende engang imellem.

Det skal lige siges at han skal være storebror om en 8 ugers tid og der derfor sker lidt forandringer her hjemme, med kravlegård der er kommet op, babytøj der er blevet vasket osv. men vi fortæller ham hvem det er til og at jeg har en baby i maven osv.

I dagplejen sker der også ændringer, der er 2 børn der er stoppet og 1 nyt barn der er kommet til og en mere der også skal til at starte..

Er der nogen der har haft problemer med deres børn efter sådan nogle forandringer eller er det en fase han skal igennem.. ??

Håber jeg har skrevet det så det er sådan nogenlunde til at forstå hvad jeg mener..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Sitrani

lulle23 skriver:

Hej..

Jeg har en dreng på 22 måneder, som her efter juleferien har forandret sig meget..
Han bliver ked af det når vi aflevere ham i dagplejen, vil ikke rigtig spise eller sove som han plejer, er begyndt at slå og kaster med tingene.. Hvilket godt kan være frustrerende engang imellem.

Det skal lige siges at han skal være storebror om en 8 ugers tid og der derfor sker lidt forandringer her hjemme, med kravlegård der er kommet op, babytøj der er blevet vasket osv. men vi fortæller ham hvem det er til og at jeg har en baby i maven osv.

I dagplejen sker der også ændringer, der er 2 børn der er stoppet og 1 nyt barn der er kommet til og en mere der også skal til at starte..

Er der nogen der har haft problemer med deres børn efter sådan nogle forandringer eller er det en fase han skal igennem.. ??

Håber jeg har skrevet det så det er sådan nogenlunde til at forstå hvad jeg mener..

puha, det er jo altid en gætteleg med børn i sådanne situationer..... Så svært at sige... Det kan jo være begge dele....

Han kan jo meget vel reagere på, at der sker ændringer i DP.... Og så samtidig med, at han skal være storebror, og I nu rigtig er ved at gøre klar til den lille ny....

Men mon ikke det går i orden igen... Sådan et ´lille hoved, kan jo indeholde mange tanker eller følelser, som kommer til udspil på en eller anden måde

Anmeld

13. januar 2013

lulle23

Tak for svaret
Håber det går ligeså stille over igen når lillebror er kommet til verden og tingene er faldet lidt til ro både i DP og her hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.