scanning i morgen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal til scanning i morgen for at se om homonerne har virket på mig, og jeg er møg nærvøs! vi har til scanning i torsdags hvor jeg havde nået at tage pergotime i 5 dage og puregon i 2 dage.. blev allerede scannet på cyklusdag 10, og det vidste at jeg havde 14 æg, men at den største målte 10 mm :/ håber på at 4 eksta skud med puregon har fået det til at virke og at vi bare har 1 godt æg..

nogen der kan mundtre mig lidt op? synes der er forfærdelig lang til til mandag kl. 14.00..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

BigHope13

Jeg krydser fingre for der er et par æg eller ihvertfald et stort flot et som har udviklet sig som det skal 4dage puregon kan sagtens gøre ting og sager

Anmeld

14. januar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg skal til scanning i morgen for at se om homonerne har virket på mig, og jeg er møg nærvøs! vi har til scanning i torsdags hvor jeg havde nået at tage pergotime i 5 dage og puregon i 2 dage.. blev allerede scannet på cyklusdag 10, og det vidste at jeg havde 14 æg, men at den største målte 10 mm :/ håber på at 4 eksta skud med puregon har fået det til at virke og at vi bare har 1 godt æg..

nogen der kan mundtre mig lidt op? synes der er forfærdelig lang til til mandag kl. 14.00..

Hvad jeg kan for at det lykkes 

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Håber at det gik godt i går?

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja det gik super godt havde 3 fine æg på henholdsvis 18, 18,9 og 20, 9 mm så insimineringen sker i morgen er super glad!

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Anonym skriver:

Ja det gik super godt havde 3 fine æg på henholdsvis 18, 18,9 og 20, 9 mm så insimineringen sker i morgen er super glad!

Hvor er det spændende, fingre for at det lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.