Ikeas hårde hvidevare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.112 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Tullepigen90

Jeg står og skal have nyt køkken og valget er faldet på et ikea køkken, men hvordan er deres hårde hvidevare?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

**Ønskebabyen

Tullepigen90 skriver:

Jeg står og skal have nyt køkken og valget er faldet på et ikea køkken, men hvordan er deres hårde hvidevare?

De er rigtig fine :-) Min mand arbejder derude.

Det er electrolux og worldpool de sælger

Anmeld

13. januar 2013

Tullepigen90

**Ønskebabyen skriver:

De er rigtig fine :-) Min mand arbejder derude.

Det er electrolux og worldpool de sælger

Okay, må jeg spørge om i selv har fra ikea? Jeg har nemlig læst at mange ikke er glade og tilfredse med deres hvidevare 

Anmeld

14. januar 2013

**Ønskebabyen

Tullepigen90 skriver:

Okay, må jeg spørge om i selv har fra ikea? Jeg har nemlig læst at mange ikke er glade og tilfredse med deres hvidevare 

Nej det har vi ikke, men vi har kig på et køkken derfra, som temmelig sikkert bliver vores i løbet af dette år Og der vælger vi hårdehvidevarer derude fra også!

Anmeld

14. januar 2013

Tulle28

Tror de er OK, de laver dem i samarbejde med (bum bum, det kan jeg så ikke lige huske, men et anerkendt mærke). Vi har en emhætte fra IKEA og den er både rigtig pæn og virker rigtig godt. Så jeg ville ikke have de store betænkeligheder.

Anmeld

14. januar 2013

wilfa

Jeg har haft IKEA køkken, som vi selv valgte, og var tilfreds med det og hvidevarene. Jeg ville dog ikke vælge det billigste.. Som alltid med hvidevarer.. Jeg har hørt fra en ven der ikke var happy med den billigste opvaskemaskine f.eks. Den larmede og vasket ikke særlig godt. Vi havde ingen problemer med noget af vores. 

Anmeld

14. januar 2013

Tullepigen90

Tak for jeres svar, det kunne godt være at ikeas hårde hvidevare alligevel skulle overvejes 

Anmeld

14. januar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Vi er så glad for vores opvaskemaskine derfra vi har købt en hvor knapperne sidder øverste i "låget" haha . Sådan aå den er lukket så kan man ikk pille ved dem .. Genialt med børn

Anmeld

14. januar 2013

Tullepigen90

MarleneOlsen skriver:

Vi er så glad for vores opvaskemaskine derfra vi har købt en hvor knapperne sidder øverste i "låget" haha . Sådan aå den er lukket så kan man ikk pille ved dem .. Genialt med børn

Hvor lyder det godt! Jeg har fået en positivt indtryk af ikeas hvidevare efter de svar du og andre har skrevet i denne her tråd. Så nu skal ikeas hårde hvidevare da næsten have en chance 

Anmeld

14. januar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Tullepigen90 skriver:

Hvor lyder det godt! Jeg har fået en positivt indtryk af ikeas hvidevare efter de svar du og andre har skrevet i denne her tråd. Så nu skal ikeas hårde hvidevare da næsten have en chance 

Kan jeg godt forstå vi købte den helt tilfældigt da jeg faldt for det med knapperne ;D havde Intet læst om det men god er den . Og den klare endda sit job på kun en halv time ;b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.