Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg står og skal have nyt køkken og valget er faldet på et ikea køkken, men hvordan er deres hårde hvidevare?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullepigen90 skriver: Jeg står og skal have nyt køkken og valget er faldet på et ikea køkken, men hvordan er deres hårde hvidevare?
**Ønskebabyen skriver: De er rigtig fine :-) Min mand arbejder derude.Det er electrolux og worldpool de sælger
De er rigtig fine :-) Min mand arbejder derude.Det er electrolux og worldpool de sælger
Okay, må jeg spørge om i selv har fra ikea? Jeg har nemlig læst at mange ikke er glade og tilfredse med deres hvidevare
Tullepigen90 skriver: Okay, må jeg spørge om i selv har fra ikea? Jeg har nemlig læst at mange ikke er glade og tilfredse med deres hvidevare
Jeg har haft IKEA køkken, som vi selv valgte, og var tilfreds med det og hvidevarene. Jeg ville dog ikke vælge det billigste.. Som alltid med hvidevarer.. Jeg har hørt fra en ven der ikke var happy med den billigste opvaskemaskine f.eks. Den larmede og vasket ikke særlig godt. Vi havde ingen problemer med noget af vores.
Tak for jeres svar, det kunne godt være at ikeas hårde hvidevare alligevel skulle overvejes
MarleneOlsen skriver: Vi er så glad for vores opvaskemaskine derfra vi har købt en hvor knapperne sidder øverste i "låget" haha . Sådan aå den er lukket så kan man ikk pille ved dem .. Genialt med børn
Vi er så glad for vores opvaskemaskine derfra vi har købt en hvor knapperne sidder øverste i "låget" haha . Sådan aå den er lukket så kan man ikk pille ved dem .. Genialt med børn
Hvor lyder det godt! Jeg har fået en positivt indtryk af ikeas hvidevare efter de svar du og andre har skrevet i denne her tråd. Så nu skal ikeas hårde hvidevare da næsten have en chance
Tullepigen90 skriver: Hvor lyder det godt! Jeg har fået en positivt indtryk af ikeas hvidevare efter de svar du og andre har skrevet i denne her tråd. Så nu skal ikeas hårde hvidevare da næsten have en chance
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128