Forældreformand glad for madmillioner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra politiken.dk

Nattens aftale om kommunernes økonomi giver flere penge til de kommende madordninger i institutionerne.

Forældreformand glad for madmillionerNu er der håb om, at maden til landets børnehavebørn bliver ordentlig.

Det konkluderer formanden for Forældrenes Landsforening, Lars Klingenberg, efter kommunernes og regeringens aftale om næste års budgetter, som blev indgået i nat.

Den øger blandt andet bevillingerne til madordningerne i daginstitutionerne - og det kan betyde, at kvaliteten af børnens mad bliver bedre end forudset, forklarer Klingenberg.

»Min umiddelbare reaktion er, at vi er svært tilfredse. Det lyder som om, politikerne har lyttet til vore bekymringer«, siger forældreformanden.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nu læste jeg lige hele artiklen. Puha, det er da noget, der kan gøre at jeg kan få en anelse mere ro i maven over projektet.

Håber bare der sker noget godt... Så. MEN - det er jo som folk også siger, det er helt omvendt fordi det er skolemaden der er problemet og ikke børnehave maden også glemmer forældrene helt at lave gode madpakker til skolebørnene... mmm...

MEN - det bliver bedre, hvis de får køkkener til at lave det og måske en madmor... Jeg vil se det, før jeg tror noget. Og skønt at det kan udsættes!!!...

Det må jeg krydse fingre for!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.