Ny på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.995 visninger
44 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

LillepigensFar

Hej allesammen.

Jeg er ny her på siden, jeg er en fyr på 23 år. Jeg har en lille datter sammen med min dejlige kæreste Rikke. Jeg arbejder i Føtex Sønderborg som slagter elev.

jeg har valgt at oprette mig her inde fordi min kæreste er medlem og hun snakker nogle gange om de ting der er her inde og tænkte at det måtte jeg hellere være en del af..

Vores datter bliver et år her den 25 januar..

Min pige er mit et og alt. tit når jeg er på arbejde og høre en baby græde reagere jeg fordi jeg i et kort øjeblik tror det er min lille Ida.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Rockertand

princessefar skriver:

Hej allesammen.

Jeg er ny her på siden, jeg er en fyr på 23 år. Jeg har en lille datter sammen med min dejlige kæreste Rikke. Jeg arbejder i Føtex Sønderborg som slagter elev.

jeg har valgt at oprette mig her inde fordi min kæreste er medlem og hun snakker nogle gange om de ting der er her inde og tænkte at det måtte jeg hellere være en del af..

Min pige er mit et og alt. tit når jeg er på arbejde og høre en baby græde reagere jeg fordi jeg i et kort øjeblik tror det er min lille Ida.

Velkommen

Anmeld

13. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej min skat  Og velkommen 

Anmeld

13. januar 2013

Janni.

Velkommen til

Håber du bliver glad for siden.

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

princessefar skriver:

Hej allesammen.

Velkommen  

Ihh jeg kan ikke få lokket min kæreste med herind. Men han kigger alligevel på min profil af og til 

Anmeld

13. januar 2013

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Hej min skat  Og velkommen 

Tænkte nok det var dig Rikke.

Anmeld

13. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Tænkte nok det var dig Rikke.

Haha, ja - hvem ellers? 

Anmeld

13. januar 2013

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Haha, ja - hvem ellers? 

Tjaaaeh

Anmeld

13. januar 2013

LillepigensFar

Tak skal i have..

og ja jeg er da rikkeregnbue's kæreste.. og en stolt en af slagsen. for jeg er kærester med en fantastisk mor..

Anmeld

13. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Tak - men... Hvad fedter du for? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.