Hjælp - ang. vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Nadia&Daniel

Synes vores tøj lugter når det kommer ud af maskinen.. Hvad kan jeg gør?? vil helst undgå skyllemiddel.. Er det noget med, at man skal "vaske" uden tøj engang imellem - altså have maskinen til at køre UDEN vasketøj??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Kay

jeg plejer at køre en kogevask på højeste program... gerne med eddike i skyllemiddels rummet....

der må gerne være tøj med i... fx. håndklæder

bruger selv eddike som skyllemiddel da det blødgøre og fjerne lugt i tøjet

Anmeld

13. januar 2013

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Synes vores tøj lugter når det kommer ud af maskinen.. Hvad kan jeg gør?? vil helst undgå skyllemiddel.. Er det noget med, at man skal "vaske" uden tøj engang imellem - altså have maskinen til at køre UDEN vasketøj??

Har hørt at eddike kunne hjælpe, men måske der sidder noget mug på en gummi liste derinde du skal have vasket væk, og så køre en kogevask bagefter

Anmeld

13. januar 2013

Nadia&Daniel

Kay skriver:

jeg plejer at køre en kogevask på højeste program... gerne med eddike i skyllemiddels rummet....

der må gerne være tøj med i... fx. håndklæder

bruger selv eddike som skyllemiddel da det blødgøre og fjerne lugt i tøjet

Tak for svar  Har ikke lige eddike i huset i dag - kan man gør det med ingenting af væske?? bare lige denne ene gang..

Anmeld

13. januar 2013

Nadia&Daniel

Baby2påvej skriver:

Har hørt at eddike kunne hjælpe, men måske der sidder noget mug på en gummi liste derinde du skal have vasket væk, og så køre en kogevask bagefter

Tak for svar  det lugter lidt a la kloark

Anmeld

13. januar 2013

LLN

Nadia&Daniel skriver:

Det hjælper at lade lågen til maskinen og sæbeskålen stå åbent når maskinen ikke bruges.

Anmeld

13. januar 2013

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Tak for svar  Har ikke lige eddike i huset i dag - kan man gør det med ingenting af væske?? bare lige denne ene gang..

har aldrig selv prøvet men hørt flere havde hæld med at vaske en maskine med kogevask og det skulle fjerne lugten har altid selv kun gjort det med edike

Anmeld

13. januar 2013

CaWi

LLN skriver:

Det hjælper at lade lågen til maskinen og sæbeskålen stå åbent når maskinen ikke bruges.

Er det slemt så vask med eddike, eller noget af de specielle ting man kan bruge til at gøre maskinen ren. (kan købes i diverse supermarkeder)

Anmeld

13. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Du kan godt bare køre en vask uden noget for at skylle den igennem og så lade lågen stå åben...

Vores stinker ind imellem fordi vi er nødt til at lukke lågen da vi har en gående søn herhjemme og den står i køkkenet på gulvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.