Vitaminer, hvor mange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

**Ønskebabyen

Hej piger

Jeg skal have bestilt nogle d-vitaminer hjem til kæresten, og nu sidder jeg og overvejer om vi skal prøve de der Gele Royal også??

Jeg taget pt: Gravitamin og en fiskeolie tablet
Kæresten tager pt: Zink, d-vitamin og folinsyre

Jeg har denne gang, sammen med kæresten, besluttet at vi skal prøve med akupunktur. Jeg startede på nedregulering i går, og regner med at første akupunktur behandling bliver i denne uge vi går ind i.

Er der nogle der har erfaringer med gele royal, og skal vi begge tage det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

**Ønskebabyen

15. januar 2013

Nessie

Tjah, vi tog vitaminer efter kanonkuren, og dér indgår Gele Royale også i.

Vi fik kun taget 2 æg ud, men de blev begge befrugtede, og jeg er sikker på at kanonkuren og akupunktur samt zoneterapi var dét der skulle til for at det lykkedes denne gang

Anmeld

15. januar 2013

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Vi fik kun taget 2 æg ud, men de blev begge befrugtede, og jeg er sikker på at kanonkuren og akupunktur samt zoneterapi var dét der skulle til for at det lykkedes denne gang

Okay, tak for svar

Anmeld

15. januar 2013

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Jeg har også besluttet at jeg denne gang skal igennem akupunktur. Ringer og bestiller første tid idag Er så spændt på om det er det der skal til.

Anmeld

15. januar 2013

modesty

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Jeg skal have bestilt nogle d-vitaminer hjem til kæresten, og nu sidder jeg og overvejer om vi skal prøve de der Gele Royal også??

Jeg taget pt: Gravitamin og en fiskeolie tablet
Kæresten tager pt: Zink, d-vitamin og folinsyre

Jeg har denne gang, sammen med kæresten, besluttet at vi skal prøve med akupunktur. Jeg startede på nedregulering i går, og regner med at første akupunktur behandling bliver i denne uge vi går ind i.

Er der nogle der har erfaringer med gele royal, og skal vi begge tage det??

Hvad står der om dosis på din fiskeolie? Hvis der f.eks står 1-3 piller, så ville jeg tage 3 (og blive ved med det efter graviditeten også, fiskeolie er en god ting :-)

Anmeld

15. januar 2013

**Ønskebabyen

modesty skriver:

Hvad står der om dosis på din fiskeolie? Hvis der f.eks står 1-3 piller, så ville jeg tage 3 (og blive ved med det efter graviditeten også, fiskeolie er en god ting :-)

Ej det har jeg faktisk slet ikke tjekket! Jeg gik bare ud fra det var 1 tablet ´ Men vil da straks kigge på det når jeg kommer hjem i dag!

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har også besluttet at jeg denne gang skal igennem akupunktur. Ringer og bestiller første tid idag Er så spændt på om det er det der skal til.

Det hjalp os, da vi var i behandling og fik Daniel

Anmeld

15. januar 2013

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Det hjalp os, da vi var i behandling og fik Daniel

Skal have første behandling imorgen.. Er mega spændt!

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Skal have første behandling imorgen.. Er mega spændt!

Det kan jeg godt forstå

Håber det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.