En lille opdatering her fra (IVF)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

metski83

AnnL skriver:

For at det snart er jeres tur 

Tusinde tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

metski83

tarkoflen skriver:

Hvor er det dejligt at l er et skridt tættere på at få drømmen opfyldt

Det er en fordel, at du lige er blevet opereret, det gør det noget nemmere af en eller anden årsag

Nu ved jeg ikke hvordan din endo sidder, men jeg har den tvivlsomme fornøjelse af, at have endo i det meste af bughulen og livmoder og tarme er klisteret sammen, så jeg har også en del og det er jo lykkedes os alligevel

Jeg alt hvad jeg kan, for et godt år til jer!

Jeg har det desværre over det hele, i meget svær grad

Men håber jeg kan følge dit eksempel, og at det lykkedes.

Og jeg håber at de får ret, at vores chancer er gode.

Nu er projekt vægttab igen, 2 kg. er der røget her den første uge.

Og man må sige det er god motivation, at vi så kan komme igang når jeg har tabt mig.

Anmeld

20. januar 2013

metski83

Nessie skriver:

Det er da også rigtigt, det rykkede for noget tid siden.

Jeg synes at jeg har været inde hos en Hanne, men kan ikke lige sætte ansigt på. Vi var oftest inde hos Overlægen Finn, ham kunne vi begge to rigtig godt lide

Hun var okay hende Hanne, men syntes hun virkede lidt sur, men tøede så op.

Så håber jeg da at jeg kommer til at møde ham Finn.

Anmeld

20. januar 2013

tarkoflen

metski83 skriver:

Jeg har det desværre over det hele, i meget svær grad

Men håber jeg kan følge dit eksempel, og at det lykkedes.

Og jeg håber at de får ret, at vores chancer er gode.

Nu er projekt vægttab igen, 2 kg. er der røget her den første uge.

Og man må sige det er god motivation, at vi så kan komme igang når jeg har tabt mig.

Øv noget møg

Jeg håber snart du følger i mine fodspor!

Altså jeg tror ikke, at de siger, at chancerne er gode, hvis ikke de mener det! Til mig sagde de, da jeg var blevet opereret, at det godt kunne lade sig gøre, men at det var med hjælp! Og ja det kunne det jo heldigvis! Har hørt om nogle, hvor de får besked på, at det bliver ualmindelig svært!

Hvor længe siden er det, at du blev opereret? Synes min veninde fik besked på, at der skulle gå 10 måneder før hun måtte blive gravid?

Men det går selvfølgelig også hurtigt, hvis l først skal igennem lidt udredning og noget...

Fedt med en god motivation, og super godt gået med 2 kg den første uge, håber de resterende kg. suser af i samme fart

Anmeld

20. januar 2013

metski83

tarkoflen skriver:

Øv noget møg

Altså jeg tror ikke, at de siger, at chancerne er gode, hvis ikke de mener det! Til mig sagde de, da jeg var blevet opereret, at det godt kunne lade sig gøre, men at det var med hjælp! Og ja det kunne det jo heldigvis! Har hørt om nogle, hvor de får besked på, at det bliver ualmindelig svært!

Hvor længe siden er det, at du blev opereret? Synes min veninde fik besked på, at der skulle gå 10 måneder før hun måtte blive gravid?

Men det går selvfølgelig også hurtigt, hvis l først skal igennem lidt udredning og noget...

Fedt med en god motivation, og super godt gået med 2 kg den første uge, håber de resterende kg. suser af i samme fart

Håber i hvert fald også det passer, når de siger chancerne er gode. 

De sagde chancen var over 60%, så sandsynligheden for at det lykkedes er større end for at det ikke lykkedes. 

Hvis de bare kunne garantere en baby, så var jeg ligeglad om det så tog 2-3 år, bare den kom. Det værste er det med at der ingen garanti er for, at vi får et barn. 

Vi skal ikke igennem udredning, der har vi været. Så det er egentlig bare mine kg. der er skal væk. Og når de er det, skal vi melde os klar og så går vi igang 

Anmeld

20. januar 2013

metski83

Øv noget møg

Jeg blev opereret i december. Men de har ikke nævnt noget om at skulle vente. 

Anmeld

20. januar 2013

tarkoflen

metski83 skriver:

Håber i hvert fald også det passer, når de siger chancerne er gode. 

De sagde chancen var over 60%, så sandsynligheden for at det lykkedes er større end for at det ikke lykkedes. 

Hvis de bare kunne garantere en baby, så var jeg ligeglad om det så tog 2-3 år, bare den kom. Det værste er det med at der ingen garanti er for, at vi får et barn. 

Vi skal ikke igennem udredning, der har vi været. Så det er egentlig bare mine kg. der er skal væk. Og når de er det, skal vi melde os klar og så går vi igang 

Ja man ville så meget ønske, at de kunne love en, at det ville lykkedes! Men jeg synes det lyder til, at l har gode chancer!

Jeg håber ikke du har for langt igen med vægttabet så

Anmeld

20. januar 2013

tarkoflen

metski83 skriver:

Jeg blev opereret i december. Men de har ikke nævnt noget om at skulle vente. 

Så er det måske bare worst case, hvis nu det skulle ende i stomi eller noget, så har de sagt, at der kan være risiko for, at der skal gå lang tid...

Måske hvis alt forløber fint, så er der ingen grund til at vente!

Anmeld

29. januar 2013

metski83

tarkoflen skriver:

Så er det måske bare worst case, hvis nu det skulle ende i stomi eller noget, så har de sagt, at der kan være risiko for, at der skal gå lang tid...

Måske hvis alt forløber fint, så er der ingen grund til at vente!

De har heldigvis ikke talt noget om stomi for mit vedkommende. 

Men inden jeg har tabt mig det jeg skal og vi kommer igang, så er det sommer, og så er der alligevel gået noget tid, siden operation. 

Det er ikke fordi jeg ikke vil svare, jeg er bare ikke så tit her inde mere. Jeg kan slet ikke overskue det 

Lige i dag er det lidt hårdt. Havde lige en kollega der fortalte hun var gravid. 

Anmeld

29. januar 2013

tarkoflen

metski83 skriver:

De har heldigvis ikke talt noget om stomi for mit vedkommende. 

Men inden jeg har tabt mig det jeg skal og vi kommer igang, så er det sommer, og så er der alligevel gået noget tid, siden operation. 

Det er ikke fordi jeg ikke vil svare, jeg er bare ikke så tit her inde mere. Jeg kan slet ikke overskue det 

Lige i dag er det lidt hårdt. Havde lige en kollega der fortalte hun var gravid. 

Hvis der var risiko for stomi, så havde de sagt det inden operationen, for det er i forbindelse med operationen, de kunne perforere tarmen, og derfor kunne være nødt til at lave stomi...

Ja lige pludselig er der gået lang tid!

Du skal slet ikke undskylde, kan sagtens forstå det er hårdt! Du skriver bare når du har overskud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.