Hvor meget kan man stole på en internet ÆL-beregner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen piger Og hvis nogen kan genkende mig, så vær søde at skrive privat i stedet for at afsløre i tråden.

Kæresten og jeg er endelig blevet enig om PB start.  Jeg er så glad!!!

Faktisk har vi været igang et par måneder, så denne måned tænkte jeg at jeg ville prøve noget ÆL-beregninger og ÆL-teste.

Ifølge en masse beregninger på nettet skulle min ÆL have været omkring den 9/1 eller 10/1, men på en ÆL-test tester jeg svagt. Jeg tester stadig på ÆL-teste, men den bliver bare ikke tydligere.

Mon min ÆL længe har været, eller er det meget normalt at testen ikke bliver tydligere, og så pludselig er helt tydelig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Nessie

Min ÆL har ligget nogenlunde stabilt på dag 13, men har altså også været på dag 8 og dag 20, så jeg ville personligt ikke hæfte mig for meget ved en internet beregner.

Det er svært at sige om den har været der, eller kommer senere, så der er nok ikke andet for end at fortsætte med at teste.

Jeg har kun 1 gang brugt strimmel-testene, opgav igen, for syntes det var frygtelig besværligt at skulle sammenligne farven på de 2 streger.

Så holdt mig til de digitale, dér får man klar besked

Held og lykke med projektet

Anmeld

13. januar 2013

tweety2060

Tillykke med pb og enighed om det
Altså min internet æl beregner regnede ud at perioden hed fra d 6 i den formentlig æl ville være den 11 mener jeg.... Dette forudsat at sæd kan holde 5 dage. Æl test viste positiv d 12, så helt af vejen er den jo ikke i flg mig. Men benytter mig af begge pt
Held og lykke

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Min ÆL har ligget nogenlunde stabilt på dag 13, men har altså også været på dag 8 og dag 20, så jeg ville personligt ikke hæfte mig for meget ved en internet beregner.

Det er svært at sige om den har været der, eller kommer senere, så der er nok ikke andet for end at fortsætte med at teste.

Jeg har kun 1 gang brugt strimmel-testene, opgav igen, for syntes det var frygtelig besværligt at skulle sammenligne farven på de 2 streger.

Så holdt mig til de digitale, dér får man klar besked

Held og lykke med projektet

Tak

Det kunne være man skulle investere i nogle digitale ÆL-teste så.

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

Anonym skriver:

Tak

Det kunne være man skulle investere i nogle digitale ÆL-teste så.

Jeg syntes i hvert fald at de var pengene værd.

Jeg fandt jo hurtigt ud af nogenlunde hvornår i cyklus ÆL kom, så jeg testede bare fra dag 11, og så kunne sådan en pakke jo godt holde en 2-3 mdr.

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Godmorgen piger Og hvis nogen kan genkende mig, så vær søde at skrive privat i stedet for at afsløre i tråden.

Kæresten og jeg er endelig blevet enig om PB start.  Jeg er så glad!!!

Faktisk har vi været igang et par måneder, så denne måned tænkte jeg at jeg ville prøve noget ÆL-beregninger og ÆL-teste.

Ifølge en masse beregninger på nettet skulle min ÆL have været omkring den 9/1 eller 10/1, men på en ÆL-test tester jeg svagt. Jeg tester stadig på ÆL-teste, men den bliver bare ikke tydligere.

Mon min ÆL længe har været, eller er det meget normalt at testen ikke bliver tydligere, og så pludselig er helt tydelig?

ÆgløsningsÆgløsnings-beregneren virkede ikke på mig. Min cyklus var omkring 32 dage, men min ægløsning lå på 14. dagen. Det mente beregneren ikke så hvis vi havde fulgt den, havde jeg nok ikke været gravid endnu  

For at det snart lykkedes for jer  

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

ÆgløsningsÆgløsnings-beregneren virkede ikke på mig. Min cyklus var omkring 32 dage, men min ægløsning lå på 14. dagen. Det mente beregneren ikke så hvis vi havde fulgt den, havde jeg nok ikke været gravid endnu  

For at det snart lykkedes for jer  

Okay. Har du nogle andre ideer til man kan regne sin ÆL ud? Sådan cirka, så jeg ved hvornår jeg skal begynde at teste?

Anmeld

13. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Okay. Har du nogle andre ideer til man kan regne sin ÆL ud? Sådan cirka, så jeg ved hvornår jeg skal begynde at teste?

Du kan jo prøve 2 måneder at teste dig fattig -så ved du nogenlunde fremadrettet hvornår du skal begynde.. Min cyklus var 35 dage - min æl faldt på 20-22. dagen ca.. De første måneder jeg brugte æl test startede jeg på 9.-10. dagen og fortsatte indtil dem blev positiv.. Efter de 2 måneder startede jeg på 17. dagen..

Så det er nok bare at prøve lidt tidligt de første par gange..

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Du kan jo prøve 2 måneder at teste dig fattig -så ved du nogenlunde fremadrettet hvornår du skal begynde.. Min cyklus var 35 dage - min æl faldt på 20-22. dagen ca.. De første måneder jeg brugte æl test startede jeg på 9.-10. dagen og fortsatte indtil dem blev positiv.. Efter de 2 måneder startede jeg på 17. dagen..

Så det er nok bare at prøve lidt tidligt de første par gange..

Så jeg skal bare teste hver dag??

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Tillykke med pb og enighed om det
Altså min internet æl beregner regnede ud at perioden hed fra d 6 i den formentlig æl ville være den 11 mener jeg.... Dette forudsat at sæd kan holde 5 dage. Æl test viste positiv d 12, så helt af vejen er den jo ikke i flg mig. Men benytter mig af begge pt
Held og lykke

Okay, tak for dit svar. Den var bare svagt positiv begge dagene hos mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.