Kryds fingre for mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej tøser.
I går eftermiddage begyndte jeg at få nogle mærkelige jag/niv omkring æggestokkene. Det har jeg godt nok aldrig haft før, så sad og søgte lidt rundt her på baby.dk for at finde ud af hvad det måske kunne være. Jeg har altid haft en meget uregelmæssig mens, men er blevet undersøgt for pco og andet og det er ikke det der ligger til grund. Af gode grunde ved jeg så ikke hvornår min æl ligger. Har prøvet med æl-tests når det svarede til hvornår jeg burde have æl men der var ikke noget. Tog en g-test i morges som var negativ men havde ingen æl-test så jeg kunne tage i går. Håber virkelig meget at det enten er baby eller min æl så der snart kan komme en baby. Har ikke haft smerter mellem mens før så HÅBER virkelig meget at projekt baby snart lykkes for mig. Skal lige siges at jeg stadig har de jag/niv. Især når jeg bevæger mig eller hoster.

Så tøser, please kryds fingre for mig..

P.s. Er anonym da der er venner/familie herinde der ikke skal vide noget endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvad tror I at det kan være? Kan jeg være heldig at være gravid eller er det min æl jeg kan mærke for første gang eller noget helt tredje?

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

Jeg krydser fingre for at du er gravid

Kan nok være begge dele, så vi må se tiden an

Anmeld

13. januar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Hvad tror I at det kan være? Kan jeg være heldig at være gravid eller er det min æl jeg kan mærke for første gang eller noget helt tredje?

for at du er gravid 

Anmeld

13. januar 2013

BigHope13

krydser fingre for at du er gravid, men ja det kan jo også sagtens være æl. om det er det ene eller det andet så håber jeg inderligt for dig at det ender ud med en graviditet.

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar :-) der har været godt gang i den i dag. Har haft en del af de jag/niv da jeg var ude at handle så jeg håber virkelig meget. Men hvad enten det er det ene eller det andet så håber jeg at det ender ud i en positiv test og så en lille en om 9 mdr :-)

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Puha det er godt nok svært at lade være med at kigge på babytøj og ting når man sådan går og håber. Hvis ikke min kære kæreste havde stoppet mig så havde jeg købt mig fattig i dag. Det eneste jeg har er et par søde fine sko, et par strømper og noget pigetøj (fra dengang jeg selv var så lille). Men det er lidt sjovt for nu hvor det kommer tættere på med at skulle have børn så bliver jeg faktisk mere og mere ligeglad med om det er en pige eller en dreng jeg får. Har altid ønsket at mit første barn skulle være en pige. Men nu ønsker jeg bare at mit barn er sundt, raskt og velskabt :-) og det kan ikke blive andet end velskabt med de forældre det får sig :-P Men tør ikke håbe for meget på at det bliver denne gang der kommer en lille guldklump. Jeg tør simpelthen bare ikke tro på at denne gang er lykkens gang. Og når der kommer negative tests så tvivler jeg bare endnu mere på at det er denne gang.

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg haft uro i mavsen i over et døgn. Det kan vel ikke være ægløsning når det varer så lang tid? Eller hvad? Det sidder helt nede og næsten helt ude i siderne. Åh jeg håber sådan at den næste test jeg tager er positiv. Men jeg tør ikke tro på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.