Ikke flere babyer........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Homemade

Suk! Jeg savner babyer, savner at sidde med sådan et lille pus - men der kommer ikke flere babyer i min familie!! Ikke lige foreløbig!

jeg har tre dejlige børne, den mindste er 3 1/2 år og det er lææææænge siden han var baby. Mine brødre har fået de børn de skulle have og på min mands side er det kun kusiners børn der nærmer sig alderen for snart at få børn! 

I vores vennekreds er det også slut og i ungernes klasser er der heller ikke flere små søskende i vente.

Ahrg jeg ved jeg er frygtelig, men jeg eeeeelsker at sidde med sådan et lille pus og jeg savner det!!

Tror jeg må finde er gravid veninde......hi hi.....melder mig så frivilligt til at gå lidt rundt med guldklumpen!

SUK! Det gik bare lige op for mig at det er SLUT!! Ikke fordi jeg er skruk efter flere, jeg savner bare......

Rigtig god dag til jer alle!

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er da også lidt trist. Der er jo bare heller ik noget bedre end at kramme, sådan en lille blød skabning! Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

Kloster

Homemade skriver:

Suk! Jeg savner babyer, savner at sidde med sådan et lille pus - men der kommer ikke flere babyer i min familie!! Ikke lige foreløbig!

jeg har tre dejlige børne, den mindste er 3 1/2 år og det er lææææænge siden han var baby. Mine brødre har fået de børn de skulle have og på min mands side er det kun kusiners børn der nærmer sig alderen for snart at få børn! 

I vores vennekreds er det også slut og i ungernes klasser er der heller ikke flere små søskende i vente.

Ahrg jeg ved jeg er frygtelig, men jeg eeeeelsker at sidde med sådan et lille pus og jeg savner det!!

Tror jeg må finde er gravid veninde......hi hi.....melder mig så frivilligt til at gå lidt rundt med guldklumpen!

SUK! Det gik bare lige op for mig at det er SLUT!! Ikke fordi jeg er skruk efter flere, jeg savner bare......

Rigtig god dag til jer alle!

knus

Åh ja, men der kommer fokus på helt andre ting også savner man bare slet ikke de små børn mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.