Nattevagter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

PernilleogLouis

Der må være nogen herinde der arbejder nat? Jeg arbejder ik så meget i dagtimerne men når min dreng så er hos sin far arbejder jeg nat(ca 5 om mdr)

Men har et problem med at få sovet hvis jeg har to vagter i træk fx hvis jeg har en fredag og lørdag - møder kl 23 så fredag aften prøver jeg at sove lidt - blir som regel kun til en time så kan jeg ik sove mere. Er hjemme lørdag morgen 8.30-9 - holder mig så oppe til kl 13-14 også vil gerne sove til fx kl 21 men efter 2-3 timer vågner jeg også kan jeg ik sove mere - så er jo altså noget træt på min næste vagt. 

Hvordan sover du imellem dine nattevagter? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Mettefpigen

Kan du ikk sove når du kommer hjem? Min kæreste arbejder (20-04) og ham vækker jeg kl 12.... Også kører han på til han skal på arb.... Hvis du sover indtil kl ca 16, så burde du da kunne klare det....

Anmeld

12. januar 2013

PernilleogLouis

Mettefpigen skriver:

Kan du ikk sove når du kommer hjem? Min kæreste arbejder (20-04) og ham vækker jeg kl 12.... Også kører han på til han skal på arb.... Hvis du sover indtil kl ca 16, så burde du da kunne klare det....

Dnegar jeg også prøvet - men problemet er bare at ligger jeg mig til at sove når jeg kommer hjem så sover jeg max 1,5 time også kan jeg heller ikke falde i søvn senere - jo måske ca en time men ligger og vender og drejer mig i flere timer - meget irriterende har et mærkeligt sovehjerte

Anmeld

12. januar 2013

Mettefpigen

PernilleogLouis skriver:

H

Dnegar jeg også prøvet - men problemet er bare at ligger jeg mig til at sove når jeg kommer hjem så sover jeg max 1,5 time også kan jeg heller ikke falde i søvn senere - jo måske ca en time men ligger og vender og drejer mig i flere timer - meget irriterende har et mærkeligt sovehjerte

Hvor lang tid har du arbejdet nat?... Og er det kun ca 5 gange du gør det? Og hvordan er dine normale arbejdstider?

Anmeld

12. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når jeg har arbejdet nat, møder jeg kl 22.30-7-8. Tager hjem og går i seng og sover til omkring kl 14. Sover så igen en time eller to sener hvis jeg trænger. Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

PernilleogLouis

Mettefpigen skriver:

Hvor lang tid har du arbejdet nat?... Og er det kun ca 5 gange du gør det? Og hvordan er dine normale arbejdstider?

I denne omgang ca et halvt år og ja ca 5 gange pr mdr ellers arbejder jeg i vuggestue med alm dagvagter og en fridag om ugen

Anmeld

13. januar 2013

PernilleogLouis

StineW79 skriver:

Når jeg har arbejdet nat, møder jeg kl 22.30-7-8. Tager hjem og går i seng og sover til omkring kl 14. Sover så igen en time eller to sener hvis jeg trænger. Vh stine

Ja ville også ønske jeg ku sove så længe i første omgang. Arbejder du som fast nattevagt

Anmeld

13. januar 2013

Mettefpigen

PernilleogLouis skriver:

I denne omgang ca et halvt år og ja ca 5 gange pr mdr ellers arbejder jeg i vuggestue med alm dagvagter og en fridag om ugen

Dettager jo tid for ens krop at vænne sig til, plus det er forskelligt hvor lang tid det tager...... Og når det er engang imellem du har de vagter så kan det godt være at din krop ikk når at vænne sig til forandringen....

Anmeld

13. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
PernilleogLouis skriver:

Ja ville også ønske jeg ku sove så længe i første omgang. Arbejder du som fast nattevagt

Nej ik fast. Men har i lange perioder Over de sidste 10 år haft mange nattevagter.

Min moster har nattevagter i 7 dage, også fri i 7 dage. Hun arbejder  fra kl 23-7. Går i sng kl 8 ca og sover ALTID til kl 17, i de uger hun arbejder. I de uger hun har fri står hun op tidligt og går sent i seng. Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

Når jeg arbejder nat er det 2-3 nattevagter ad gangen.

Jeg går hjem og sover, typisk til kl. 14, og står op og sover ikke mere den dag. Den sidste dag jeg skal sove, står jeg op omkring  middag, men har som regel alligevel svært ved at falde i søvn om aftenen.

Jeg sover dårligt om dagen, og er rigtig glad for at vi ´kun har de par vagter, for ellers går jeg rundt som en zombie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.