andre der starter ivf beh snart ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

stinejensen_600@jubii.dk

er der nogen der starter ivf beh her i feb?  kunne være spændende at "følges af" er der nogen der ved hvorfor nogle starter i kort beh ig andre i lang med næsespray ? skal selv i det korte men hvorfor ved jeg egentlig ik ? nogle der er lidt klogere end mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

ønskebørn74

Stine88 skriver:

er der nogen der starter ivf beh her i feb?  kunne være spændende at "følges af" er der nogen der ved hvorfor nogle starter i kort beh ig andre i lang med næsespray ? skal selv i det korte men hvorfor ved jeg egentlig ik ? nogle der er lidt klogere end mig?

Jeg får den korte da jeg så ikke bliver overstimuleret og danner gode æg.. Lang var ikke god til mig.. Har PCO..

Anmeld

13. januar 2013

stinejensen_600@jubii.dk

ønskebarn74 skriver:

Jeg får den korte da jeg så ikke bliver overstimuleret og danner gode æg.. Lang var ikke god til mig.. Har PCO..

okay så er det nok for ik at blive overstimuleret da jeg har pco lignende symptomer på den ene æggestok men er udredt for pco... starter man så ik direkte i hormon beh?  er du startet eller hvor langt er i ? 

Anmeld

13. januar 2013

metski83

stinejensen_600@jubii.dk skriver:

Jeg starter om nogle måneder i lang protokol. 

Jeg skal lige smide nogle kg. inden. 

Det er min første gang, hvad med dig ?

Anmeld

13. januar 2013

stinejensen_600@jubii.dk

metski83 skriver:

Jeg starter om nogle måneder i lang protokol. 

Jeg skal lige smide nogle kg. inden. 

Det er min første gang, hvad med dig ?

Venter bare på min mens så jeg kan ringe på klinikken.. Skal i den korte uden næse spray... Det er første gang så er rigtig spændt og nervøs især æg udtagning , hva med dig ? Hvornår regner i med at kunne starte i , hva er årsagen til i skal have hjælp? 

Anmeld

15. januar 2013

ønskebørn74

okay så er det nok for ik at blive overstimuleret da jeg har pco lignende symptomer på den ene æggestok men er udredt for pco... starter man så ik direkte i hormon beh?  er du startet eller hvor langt er i ? 

Vi har forsøgt i MANGE år. Og været igennem MANGE forsøg og mistet gang på gang. Så nu må vi se.. Skal scannes på fredag, er igang med et fryseforsøg.. 

Anmeld

15. januar 2013

ønskebørn74

Vi har forsøgt i MANGE år. Og været igennem MANGE forsøg og mistet gang på gang. Så nu må vi se.. Skal scannes på fredag, er igang med et fryseforsøg.. 

Anmeld

15. januar 2013

stinejensen_600@jubii.dk

ønskebarn74 skriver:

Okay det bliver spændende  Jeg skal også ringe på klinikken i morgen da jeg har fået min mens er så spændt og nervøs samtidig.. Jeg  Fingre for at det lykkedes for jer denne gang det må ik være rart psykisk at miste gang på gang.. Er det svar på om du er gravid på fredag ? 

Anmeld

17. januar 2013

mab

Næsten - starter icsi her 1/2 men med lang produkol.

Anmeld

17. januar 2013

ønskebørn74

Okay det bliver spændende  Jeg skal også ringe på klinikken i morgen da jeg har fået min mens er så spændt og nervøs samtidig.. Jeg  Fingre for at det lykkedes for jer denne gang det må ik være rart psykisk at miste gang på gang.. Er det svar på om du er gravid på fredag ? 

Nej om slimhinden er klar til at få lagt æg op.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.