Nyt om Fisen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

MyLove E

God aften

Nu har det i lang tid handle mig mig når jeg har skrevet her inde. Så nu skal det handle om Elias aka Fisen

Elias bliver 20mdr i morgen, hvilket er helt vildt. Jeg forstår ikke hvordan det kan gå så hurtig
Han går i dagpleje og har næsten gjort det i et år. Det er et skønt sted vi har ham. Det er en sød kvinde som har været dagpleje i næsten 30 år. Så hun kender alle tricksene
Hun er kærlig og Elias får mange kram:-) Hun siger han er en dygtig dreng ( det kan vi jo kun give hende ret i )
Elias snakker stadig ikke men siger mange lyde, engang i mellem siger han et ord eller to. Men vi kan ikke få ham til at gentage. Jeg tror lidt han gør som jeg gjorde. Jeg talte først da jeg var 2, men så talte jeg også rent. Jeg tror også først Elias gøre det når han kan:-)

Han forstår så tilgengæld ALT vi siger til ham. Vi kan godt bede omkom at hente noget og så gør han det:-) Han er begyndt at dække meget bord. Det er stort set det hele han bære op. ( ikke varme ting)
Han taber aldrig noget ... Vi er meget stolte af ham:-)

Han fik i julegave billede lotteri. Hold nu op han er dygtig til det:-):-):-)
Med lidt hjælp tager han selv tøj af og på.. Støvler tager han helt selv på :-):-):-)

Men det hele ham skal jo ikke være lutter lagkage, Elias sover stadig ikke igennem og kan nogen dage vær svær at få til at sove.
Lige pt er han HELT umulig. Det har nok også først noget.med mime indlægges at gør. Så det går nok snart over

Der kommer lidt billeder . ( men der går lidt tid)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

MyLove E

Øv der gik lidt kons med billeder igår. prøver lige igen:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2013

Janni.

Det er nu en super dejlig dreng i har.

Anmeld

13. januar 2013

MyLove E

Janni. skriver:

Det er nu en super dejlig dreng i har.

Mange tak:-):-):-)

Anmeld

13. januar 2013

Mor til Frederic og Freya

Tauf skriver:

God aften

Nu har det i lang tid handle mig mig når jeg har skrevet her inde. Så nu skal det handle om Elias aka Fisen

Elias bliver 20mdr i morgen, hvilket er helt vildt. Jeg forstår ikke hvordan det kan gå så hurtig
Han går i dagpleje og har næsten gjort det i et år. Det er et skønt sted vi har ham. Det er en sød kvinde som har været dagpleje i næsten 30 år. Så hun kender alle tricksene
Hun er kærlig og Elias får mange kram:-) Hun siger han er en dygtig dreng ( det kan vi jo kun give hende ret i )
Elias snakker stadig ikke men siger mange lyde, engang i mellem siger han et ord eller to. Men vi kan ikke få ham til at gentage. Jeg tror lidt han gør som jeg gjorde. Jeg talte først da jeg var 2, men så talte jeg også rent. Jeg tror også først Elias gøre det når han kan:-)

Han forstår så tilgengæld ALT vi siger til ham. Vi kan godt bede omkom at hente noget og så gør han det:-) Han er begyndt at dække meget bord. Det er stort set det hele han bære op. ( ikke varme ting)
Han taber aldrig noget ... Vi er meget stolte af ham:-)

Han fik i julegave billede lotteri. Hold nu op han er dygtig til det:-):-):-)
Med lidt hjælp tager han selv tøj af og på.. Støvler tager han helt selv på :-):-):-)

Men det hele ham skal jo ikke være lutter lagkage, Elias sover stadig ikke igennem og kan nogen dage vær svær at få til at sove.
Lige pt er han HELT umulig. Det har nok også først noget.med mime indlægges at gør. Så det går nok snart over

Der kommer lidt billeder . ( men der går lidt tid)

hvor er han bare blevet stor... en rigtig lille hjælper, bare med at nyde det mens de stadig syntes det er sjovt og de gider...

Anmeld

13. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er han nuttet og dygtig! Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

MyLove E

Mor til Frederic og Freya skriver:

hvor er han bare blevet stor... en rigtig lille hjælper, bare med at nyde det mens de stadig syntes det er sjovt og de gider...

Ja han er ved at blive kæmpe stor:-):-) Det er så skønt:-)

Anmeld

13. januar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Hvor er han nuttet og dygtig! Vh stine

Mange tak Stine:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.