Pæne bryster efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.798 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Lookingforward

Godaften!

Jeg har lidt af en frygt... Jeg er simpelthen så bange for at få grimme slatne bryster af graviditet...

Findes der slet ingen der stadig har pæne NATURLIGE bryster efter? Jeg har meget store bryster, men ikke som følge af overvægt...

Vil bare så nødigt have grimme bryster og miste min ellers fornuftige selvopfattelse!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

channie-g

Babytrold123 skriver:

Godaften!

Jeg har lidt af en frygt... Jeg er simpelthen så bange for at få grimme slatne bryster af graviditet...

Findes der slet ingen der stadig har pæne NATURLIGE bryster efter? Jeg har meget store bryster, men ikke som følge af overvægt...

Vil bare så nødigt have grimme bryster og miste min ellers fornuftige selvopfattelse!!

synes selv jeg har ok pæne bryster, self ikke det samme som før jeg fik et barn og desuden kan en god bh være guld værd

Anmeld

12. januar 2013

raca

øhh..

pæne bh kan gøre meget.

men er din selvopfattelse god hvis du behøver gode bryster for at havde et positivt syn på din egen krop..

at være gravid og får børn er en gave.. men nogle gange sætter det spor på kroppen..spor der er tegn på man har fået den mest værdigfulde gave man kan få.. og den fineste titel.. man er MOR..

om brysterne bliver lange/slatne/3 nr større/ der intet sker er aveligt betinget.. da det er forskelligt hvordan man reagere på graviditets hormon..

Anmeld

12. januar 2013

Rikke S

Jeg har ammet 2 børn og har en flot e-skål. De er forholdsvis tunge (før 1. Graviditet havde jeg kunne en lille B-skål), men er absolut hverken "flade" eller hænger .

Anmeld

13. januar 2013

Leneur

Mine bryster voksede fra c-skål til e-skål mens jeg var gravid og troede de ville falde tilbage til samme størrelse efter endt amning, det er de så ikke gjort. Synes dog de fint har holdt formen, de er bare lidt blødere at mærke på, end før jeg fik barn.

Anmeld

13. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er derheller ingen slatne, hænge patter De er bare blevet større. Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

christina92

Babytrold123 skriver:

Godaften!

Du skal også huske at bryster er bare bryster. Et barn er noget fuldstændigt unikt og vidunderligt som man elsker så ubeskriveligt meget

Mine bryster er ikkle lige så pæne, men bestemt ikke slate og grimme, men heller ikke fyldige og faste. Men det er jo min mor krop, jeg har ikke krop som en 20-årig mere men som en mor.

Jeg har altid sagt jeg ville have ordnet brysterne efter graviditet fordi jeg havde det ligesom dig, men her efter graviditet og fødsel ser jeg på min krop med en hel anden stolthed over hvad den har udrettet

Anmeld

13. januar 2013

TeamRocket

Jeg havde flotte runde bryster efter både første og anden graviditet- men her med nummer tre er de ret grimme påtrods af jeg aldrig har ammet eller noget. Virkelig ærgeligt, ville gerne undgå brystoperation men det er vist ikke til at komme uden om denne gang.

Anmeld

13. januar 2013

modesty

Babytrold123 skriver:

Godaften!

Acceptér at dine bryster muligvis bliver grimme. Du vil vel hellere have et barn og grimme bryster end intet barn og pæne bryster? Det er ude af dine hænder, så vent og se hvad naturen byder dig. 

Mine bryster er ikke specielt store, vel cirka en str. B (jeg bruger ikke BH, så ved det faktisk ikke). De har mistet en anelse fylde efter at jeg har ammet i et år, men det er nok kun mig og muligvis manden der kan se en forskel.

Anmeld

13. januar 2013

Studerendemor

Babytrold123 skriver:

Godaften!

Mine bryster har ikke ændret sig det mindste efter graviditet og amning. Hverken form eller størrelse. Om det hænger sammen med at jeg trænede i graviditeten og efter fødslen, ved jeg ikke, men det kunne det gøre. Jeg styrketræner og dyrker pilates.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.