Ingen tigerspring hos tumling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Aagaard

Tulle28 skriver:

I "Vidunderlige Uger" bogen, står de at det sidste spring er i teenageårene og at det er det værste Så de fortsætter, det er bare ikke "registreret" på samme måde som i de første år. Min datter er 2,9 år og har lige haft en periode, hvor hun har været KROPumulig, og det har der været andre med børn i samme alder herinde der har oprettet tråde om. Nu har vi haft 4 virkelig gode dage og igår lagde jeg mærke til at hun kan tegne cirkler og lave mere eller mindre lige streger, istedet for de kruseduller, hun ellers plejer at lave. Hun kan også tegne indenfor stregerne på de der "forhåndstegnede" malebøger og det plejer hun heller ikke at kunne. Så tænker virkelig at der er tale om et spring?

ok, det sku også være underligt hvis det holdt op efter 1 år, men det er næsten ikke til at finde noget om det på nettet.

Og det lyder da helt sikkert også som et spring din datter der har haft gang i. Spædende om det faktisk er et spring Milja har gang i - Jeg håber det, ellers er der et eller andet helt galt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.