Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bebsen skriver: Min lille Mariehøne, en Peugeot 106 afgik ved døden i onsdags Fra på fredag har jeg istedet en Opel Vectra
Min lille Mariehøne, en Peugeot 106 afgik ved døden i onsdags Fra på fredag har jeg istedet en Opel Vectra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lucky05 skriver: Vi har også den seat ibiza st fra 2011. Der er kommet en nyere model, som ligner meget. vægtafgiften er steget her fra 1/1-13. Er alle biler, i hvertfald diesel Biler. Vi skal op og give 1100 om året. Så stadig billigt for en meget øko bil. Og så har vi en Skoda citigo fra 2013. Men den kan der jo ikke være meget i.
Vi har også den seat ibiza st fra 2011. Der er kommet en nyere model, som ligner meget. vægtafgiften er steget her fra 1/1-13. Er alle biler, i hvertfald diesel Biler. Vi skal op og give 1100 om året. Så stadig billigt for en meget øko bil.
Og så har vi en Skoda citigo fra 2013. Men den kan der jo ikke være meget i.
CamillaSoefelt skriver: Hej alle.Vi står og skal til og finde ud af hvilken bil vi skal købe. Lige p.t. Har vi bare en Renault st. car og den er der masser af plads i. Men den er der også begyndt st komme problemer med. Vi vil gerne have en økonomisk bil(både benzin og afgift) men stadig skal der være plads til i hvert fald to børn! Og så også gerne plads til i hvert fald en klapvogn bagiHvilken bil har I? Kom frisk:-)!
Hej alle.Vi står og skal til og finde ud af hvilken bil vi skal købe. Lige p.t. Har vi bare en Renault st. car og den er der masser af plads i. Men den er der også begyndt st komme problemer med. Vi vil gerne have en økonomisk bil(både benzin og afgift) men stadig skal der være plads til i hvert fald to børn! Og så også gerne plads til i hvert fald en klapvogn bagiHvilken bil har I? Kom frisk:-)!
vi har en volvo v70 (stationcar) MEGA rummelig
CamillaSoefelt skriver: Det er da rart at vide det med zafiraen. Er det noget du har hørt fra andre også eller har i måske bare været uheldige?
Det er da rart at vide det med zafiraen. Er det noget du har hørt fra andre også eller har i måske bare været uheldige?
Har hørt fra flere at de var trætte af deres.. og kender to par der også skulle af med deres...
Nu igen søde? heheh
Risen skriver: Nu igen søde? heheh
Citroën Xsara 2,0 plads til både barnevogn og stålbur til Hunden når vi skal langt
men kan også havde barnevogn og combi samtidig , hvis vi tager hjul a barnevognen ...
ellers barnevogn alene uden problemer )
Vi har en Renault Grand Scenic. Der er MASSER af plads i den og et STORT bagagerum. De 3 bagsæder kan skubbes frem og tilbage individuelt, så der er plads til 3 autostole.
Vi har faktisk 7 sæder, hvor de 2 er klappet sammen i bagagerummet og nemt kan rejses op.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128