Er denne GT positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

anjamusen

Kære alle kommende mødre 

Er denne GT positiv?

Tog den i morges, selvom jeg først skal tage den mandag, hvor jeg forventer mens (men håber den udebliver) 

Jeg er 4+5, hvis jeg er gravid.

Skal til lægen mandag, fordi jeg de sidste to uger har haft kraftige mens-lignende smerter og ondt i lysken i begge sider. Skal jeg tage en morgen-urin test med der eller er en "eftermiddags" urin ok?

På forhånd tak for svar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Holbæktrunten

anjamusen skriver:

Kære alle kommende mødre 

Er denne GT positiv?

Tog den i morges, selvom jeg først skal tage den mandag, hvor jeg forventer mens (men håber den udebliver) 

Skal til lægen mandag, fordi jeg de sidste to uger har haft kraftige mens-lignende smerter og ondt i lysken i begge sider. Skal jeg tage en morgen-urin test med der eller er en "eftermiddags" urin ok?

På forhånd tak for svar

Ja den er positiv - tillykke :0) havde samme fornemmelser i understellet da jeg ventede mig - det er højst sandsynligt ligamentsmerter... :0) jeg ville tage en morgenurin med til lægen for en sikkerheds skyld - husk at opbevare den på køl. Men tror nu sagtens eftermiddagsurin kan gøre tricket :0)

Anmeld

12. januar 2013

simone_jacobsen

anjamusen skriver:

Kære alle kommende mødre 

Er denne GT positiv?

På forhånd tak for svar

Den er da flot positiv!!

Ligner min test da jeg testede positiv og jeg er i dag 40+0.

Anmeld

12. januar 2013

Mother-love

anjamusen skriver:

Kære alle kommende mødre 

Er denne GT positiv?

På forhånd tak for svar

Jeg ville sige den er positiv. Og hvis den er taget om eftermiddagen er den særdeles positiv. Og mht smerterne. Dem havde jeg også i starten. Det er fordi det hele gør sig klar til at udvide sig så intet unormalt i det

Anmeld

12. januar 2013

anjamusen

Den er taget i morges, men inden jeg glædede mig ville jeg lige høre jer om I også så de to streger 

Ok, så gemmer jeg noget morgenurin mandag morgen og tager med til lægen om eftermiddagen (lyder gusten) haha 

Vil I sige, at jeg kan jeg regne med den, eller vil I sige, at det er en måske'er?

Anmeld

13. januar 2013

Joanna

anjamusen skriver:

Den er taget i morges, men inden jeg glædede mig ville jeg lige høre jer om I også så de to streger 

Ok, så gemmer jeg noget morgenurin mandag morgen og tager med til lægen om eftermiddagen (lyder gusten) haha 

Vil I sige, at jeg kan jeg regne med den, eller vil I sige, at det er en måske'er?

Man kan altså ikke være lidt gravid, ven Den er positiv, så der er en spire, der har sat sig fast og er begyndt at gro. Tillykke og lykke på rejsen ! 

Anmeld

13. januar 2013

Karla

anjamusen skriver:

Kære alle kommende mødre 

Er denne GT positiv?

På forhånd tak for svar

Den ser positiv ud stort tillykke
Der er vist ikke grund til at tage en med morgenurin.

Men hvordan kan du være 4+5 henne, hvis du først forventer mens på mandag?

Anmeld

13. januar 2013

anjamusen

mente også 3+6 (idag)...

Skal på apoteket og købe en clearblue senere idag, så må vi se om den også siger "gravid" 

Anmeld

14. januar 2013

anjamusen

Clearblue sagde "gravid" og lægen sagde ligeledes "gravid" idag  

Anmeld

14. januar 2013

Simon Isaksen

anjamusen skriver:

Kære alle kommende mødre 

Er denne GT positiv?

På forhånd tak for svar

Lægen sagde til os at en streg er en streg . og der er da en streg så må sige ja .. men prøv at tage en i morgen/over morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.