Dele ordning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej
Vi deler vores barn på 22mdr sådan her - far har ham hver anden weekend fra vs til søndag kl 17 og hver anden onsdag fra vs til næste dag i vs ..
Resten af tiden har jeg barnet ..
Men vi har været fra hinanden i 2mdr og han overholder ikke den onsdag, den vil han have flyttet til en anden dag næsten hver gang og får afvide idag at de næste mange uger kan han heller ikke den onsdag og han har selv valgt den..
Vi har fælles forældremyndighed men kan jeg godt sige at vi dropper den onsdag indtil det passer bedre ind for ham?
Jeg r af den mening at der skal være rutine og man få gange kan bytte eller r jeg helt fra den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

baby012

Har i aftalen igennem stfv?  

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Har i aftalen igennem stfv?  

Nej det er en vi selv har lavet

Anmeld

12. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Nej det er en vi selv har lavet

Men er den sendt ind til dem ? Så den findes på skrift og er bindende ? 

Jeg ville sige, at enten kommer han til aftalt tid, og hviS ikke, jamen så er eet jo ikke din skyld.. Det er jo op til ham selv at få hans dagligdag til at passe sammen med barnet  

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Men er den sendt ind til dem ? Så den findes på skrift og er bindende ? 

Jeg ville sige, at enten kommer han til aftalt tid, og hviS ikke, jamen så er eet jo ikke din skyld.. Det er jo op til ham selv at få hans dagligdag til at passe sammen med barnet  

Nej det er bare mundtligt vi har den .. Men jeg har det bare sådan ENTEN ELLER..
Synes ikk det iorden det bliver når HAN har tid - men derimod ska det være en rutine for vores barn - er jeg hel uretfærdig?

Anmeld

12. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Nej det er bare mundtligt vi har den .. Men jeg har det bare sådan ENTEN ELLER..
Synes ikk det iorden det bliver når HAN har tid - men derimod ska det være en rutine for vores barn - er jeg hel uretfærdig?

Det er du ikke nej .. Men der er ikke så meget at gøre når det ikke er på skrift .. 

Se at få udfyldt blanketten på statsforvaltningens hjemmeside.. Og send den ind.. 

Så er du i din fulde ret til at beholde barnet hjemme, hvis ikke han overholder samvær .. 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Det er du ikke nej .. Men der er ikke så meget at gøre når det ikke er på skrift .. 

Se at få udfyldt blanketten på statsforvaltningens hjemmeside.. Og send den ind.. 

Så er du i din fulde ret til at beholde barnet hjemme, hvis ikke han overholder samvær .. 

Og det kan jeg ikk gør når det ikke r på skrift?

Anmeld

12. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg ville nok ikke væ så firkantet, men i stedet forsøge at få en anden fast dag - måske tirsdag Jeg kan godt forstå, at det er træls for dig at skulle lave det om konstant, men måske hvis I fandt en anden dag, kunne samværet blive mere kontinuerligt i hverdagene...

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg ville nok ikke væ så firkantet, men i stedet forsøge at få en anden fast dag - måske tirsdag Jeg kan godt forstå, at det er træls for dig at skulle lave det om konstant, men måske hvis I fandt en anden dag, kunne samværet blive mere kontinuerligt i hverdagene...

Han har lige meldt at han ikk rigtig har tid til ham i hverdagene før til midt i april

Anmeld

12. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Han har lige meldt at han ikk rigtig har tid til ham i hverdagene før til midt i april

Jamen så er det da nærliggende, at I bare dropper hverdagene ind til da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.