Ventetiden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Babydream<3

Hvor er ventetiden dog bare ikke min ven.

Går og tripper rundt som en vanvittig, kan ikke tænke på andet og har mega sommerfugle i maven.

Jeg er idag på CD 29.

Jeg har pcos og en forhistorie med lange cyklier, men efter jeg begyndte på Gele Royal har de alle ligget inde for normalen på henholdsvis 28-29-26 og sidste måned på 33 men der havde jeg ikke taget Gele Royal.

Jeg tænker at for hver dag der går jo større chance er der, men samtidig også om det bare er mine tanker der holder den røde tante væk.

Ved ikke lige hvad jeg ville med indlægget udover at få det hele lidt ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Babydream<3

Ingen opmuntrende ord??

Anmeld

12. januar 2013

tweety2060

Babydream<3 skriver:

HåbervtividtidetidenHvor er ventetiden dog bare ikke min ven.

Går og tripper rundt som en vanvittig, kan ikke tænke på andet og har mega sommerfugle i maven.

Jeg er idag på CD 29.

Jeg har pcos og en forhistorie med lange cyklier, men efter jeg begyndte på Gele Royal har de alle ligget inde for normalen på henholdsvis 28-29-26 og sidste måned på 33 men der havde jeg ikke taget Gele Royal.

Jeg tænker at for hver dag der går jo større chance er der, men samtidig også om det bare er mine tanker der holder den røde tante væk.

Ved ikke lige hvad jeg ville med indlægget udover at få det hele lidt ud.

Håber tiden vil gå som du ønsker det..... Hvad gør gele royal?? Dejligt at du er begyndt at have regelmæssig cyklus'er

Anmeld

12. januar 2013

Babydream<3

tweety2060 skriver:

Håber tiden vil gå som du ønsker det..... Hvad gør gele royal?? Dejligt at du er begyndt at have regelmæssig cyklus'er

Gele Royal modner og styrker dine æg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.