Kontaktblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.919 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Anonym trådstarter

Torsdag aften havde jeg sex med kæresten og efterfølgende, da jeg var på toilettet, opdagede jeg lidt blod. Ganske lidt, helt rosa i farven.

Siden, her to dage efter, har der været lidt rosa eller brunligt blod på papiret næsten hver gang.

Jeg har med sikkerhed ingen kønssygdomme og er ikke gravid (lige haft mens, venter på ægløsning).

Er det alarmerende og til lægekontrol, eller går det over af sig selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Pige2009

Jeg aner det desværre ikke, men så kom den op

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg aner det desværre ikke, men så kom den op

Tak Så gjorde jeg lige det samme

Anmeld

12. januar 2013

Carina:-)

Ja det skal tjekkes.

Min søster prøvede det samme,og det var aggressive celleforandringer.

Hun havde ganske kort tid før været til alm smea,men ja man skal altid reagere ved blødning som ikke er pga alm  mens.

Og så vil jeg lige skynde mig at skrive,at det højst sandsynligt er pga sarte slimhinder,men better safe than sorry

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Ja det skal tjekkes.

Min søster prøvede det samme,og det var aggressive celleforandringer.

Hun havde ganske kort tid før været til alm smea,men ja man skal altid reagere ved blødning som ikke er pga alm  mens.

Og så vil jeg lige skynde mig at skrive,at det højst sandsynligt er pga sarte slimhinder,men better safe than sorry

Tak

Giver det til mandag, og hvis det ikke holder op, så må jeg jo ringe til lægen. Hvor gammel var din søster, da det var? 

Anmeld

12. januar 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Tak

Giver det til mandag, og hvis det ikke holder op, så må jeg jo ringe til lægen. Hvor gammel var din søster, da det var? 

Hun var 29.

fik keglesnit,og går nu til årlig kontrol fordi det var så agressivt.

Men det kan jo sagtens bare være en rift eller sarte slimhinder.

Bare man reagerer hvis det er vedvarende 

Anmeld

12. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Torsdag aften havde jeg sex med kæresten og efterfølgende, da jeg var på toilettet, opdagede jeg lidt blod. Ganske lidt, helt rosa i farven.

Siden, her to dage efter, har der været lidt rosa eller brunligt blod på papiret næsten hver gang.

Jeg har med sikkerhed ingen kønssygdomme og er ikke gravid (lige haft mens, venter på ægløsning).

Er det alarmerende og til lægekontrol, eller går det over af sig selv?

Hvis det er vedvarende - altså at du går og pletbløder og samtidigt bløder ved samleje så skal du til lægen og tjekkes. Det kan sagtens bare være en rift du har fået og så er det jo helt ufarligt, men sker det flere gange så ring til lægen. Det er nemlig de typiske tegn på celleforandringer og livmoderhalskræft.

/Fenja

Anmeld

12. januar 2013

B&J

hvor længe er det siden du havde din mens????

for jeg kan godt bøde 2-3 dage efter hvis jeg har sex med kæresten også selv om det har været blid sex som hård sex så kan den godt gå lidt igang også forsvinder den igen

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hun var 29.

fik keglesnit,og går nu til årlig kontrol fordi det var så agressivt.

Men det kan jo sagtens bare være en rift eller sarte slimhinder.

Bare man reagerer hvis det er vedvarende 

Det lyder ikke rart

Håber det bare er en rift eller lignende. Jeg er så ung, at jeg endnu ikke er indkaldt til celleskrab, så ville tro sandsynligheden for livmoderhalskræft ikke var forfærdelig stor - men selvfølgelig er den der stadig.

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Hvis det er vedvarende - altså at du går og pletbløder og samtidigt bløder ved samleje så skal du til lægen og tjekkes. Det kan sagtens bare være en rift du har fået og så er det jo helt ufarligt, men sker det flere gange så ring til lægen. Det er nemlig de typiske tegn på celleforandringer og livmoderhalskræft.

/Fenja

Ja, jeg ser det lige an, før jeg kontakter lægen

Håber det bare er en rift eller lignende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.